بازدید سایت : ۳۵۰۴۷
در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ بزرگراه شهید بروجردی در صورت رفع به موقع معارضات توسط شهرداری تکمیل می شود

◄ بزرگراه شهید بروجردی در صورت رفع به موقع معارضات توسط شهرداری تکمیل می شود

تین نیوز | مجري طرح هاي بزرگراهي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران گفت: پروژه بزرگراه شهید بروجردی، در صورت رفع به موقع معارضات توسط شهرداری منطقه 18، قابل بهره برداری خواهد بود.

قاسم مالدار در گفتگو با خبرنگار تین نیوز، با اشاره به ساخت و تکمیل بزرگراه شهید بروجردی، گفت: نقطه آغاز این مسیر یعنی تقاطع غیرهمسطح بزرگراه آزادگان با آزادراه تهران- ساوه، طی سال های اخیر به صورت یک تقاطع شبدری کامل ساخته شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: همچنین مسیر حدفاصل تقاطع بزرگراه آزادگان تا بعد از تقاطع بلوار شهید مهتدی نیز از جمله بخش هایی است که از زمان شروع پروژه توسط شهرداری منطقه 18 در سال 1389، تکمیل و آماده اجرای روکش آسفالت شده است.

مجري طرح هاي بزرگراهي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، خاطرنشان کرد: بخش باقی مانده مسیر بزرگراه شهید بروجردی، شامل مسیری سه هزار و 800 متری است که باید همزمان با تکمیل تقاطع های رودخانه کن، محور 45 متری کن، خیابان اصغری و بلوار الغدیر احداث شود.

تملک 145 پلاک معارض در حال انجام است
وی اضافه کرد: تجهیز کارگاه این پروژه طی ماه گذشته صورت گرفته همزمان تملک 145 پلاک معارض در سه هزار و 200 متر از این مسیر نیز توسط شهردای منطقه 18 در حال انجام است.

مالدار با بیان اینکه تکمیل مسیر بزرگراه شهید بروجردی، یکی از پروژه های عمرانی جدید در پایتخت به شمار می رود که پنج هزار و 120 متر طول دارد، اظهار کرد: علاوه بر این ایجاد ارتباط بزرگراهی بین بازار آهن با بزرگراه آزادگان و آزادراه تهران- ساوه، به حذف تردد خودروهای سنگین از معابر حمل و نقلی جنوب غرب پایتخت منجر خواهد شد.

مجري طرح هاي بزرگراهي سازمان مهندسي و عمران شهر تهران، همچنین در پایان یادآور شد: بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه 18، مسیری در امتداد آزادراه تهران - ساوه و در بخش حدفاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار 45 متری بهار است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.