بازدید سایت : ۳۸۲۵۷

دستورالعمل رسیدگی به پیام های ۱۸۸۸ ابلاغ شد

شهردار تهران دستورالعمل رسیدگی به پیام‌های ۱۸۸۸ را ابلاغ کرد.

دستورالعمل رسیدگی به پیام های ۱۸۸۸ ابلاغ شد
تین نیوز |

شهردار تهران دستورالعمل رسیدگی به پیام‌های ۱۸۸۸ را ابلاغ کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، پیروز حناچی در این ابلاغیه تاکید کرد: مرکز نظارت همگانی سازمان بازرسی (۱۸۸۸) درگاه واحد دریافت انتقاد، شکایت، تقدیر و پیشنهاد شهروندان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه ارتباط مردمی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای شهرداری، همواره در جهت حکمروایی مطلوب شهری پیشرو بوده است.

شهردار تهران تقویت روحیه مسئولیت‌پذیری و جذب مشارکت‌های معنادار شهروندان را مستلزم افزایش شفافیت سازمانی، نهادینه‌سازی فرهنگ نظارت همگانی، پاسخگویی مدیران و تحقق مطالبات عمومی ذی نفعان شهری برشمرده و تصریح کرده است: لازمه این امور مشخص نمودن خط‌مشی‌ها و تعیین مکانیزم‌های رسیدگی و پاسخگویی کیفی و سریع به نقطه نظرات و پیام‌های سیستمی شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ است.

در این دستورالعمل الزامات قانونی و اسناد بالادستی، ملاحظات سازمانی و اولویت‌های ارجاع، فرآیند کامل رسیدگی، مکانیزم و رویه‌های پاسخگویی حسب موضوعات و مصادیق پیام‌ها، فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به پیام‌های مردمی، مکانیزم نظارت ۱۸۸۸ در خصوص پیام‌های ۱۳۷، مکانیزم رصد و کنترل کارتابل حوزه‌های اجرایی و مکانیزم ارزیابی حوزه‌های اجرایی از سوی ستاد ۱۸۸۸ ابلاغ شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.