دستورالعمل رسیدگی به پیام های ۱۸۸۸ ابلاغ شد
شهردار تهران دستورالعمل رسیدگی به پیامهای ۱۸۸۸ را ابلاغ کرد.
![دستورالعمل رسیدگی به پیام های ۱۸۸۸ ابلاغ شد](https://cdn.tinn.ir/thumbnail/Azb5LAC3g63r/U7Ccvlt33jn-OqlMlImgutVLjEcw-jhlF2WJsSK4fMDDVSZN8IEX4Zd7jkGxwBqLJ5jM-fGYwhs1w24HZ1koLIYFZBFECOkD/%D8%AD%D9%86%D8%A7%DA%86%DB%8C.jpg)
شهردار تهران دستورالعمل رسیدگی به پیامهای ۱۸۸۸ را ابلاغ کرد.
به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، پیروز حناچی در این ابلاغیه تاکید کرد: مرکز نظارت همگانی سازمان بازرسی (۱۸۸۸) درگاه واحد دریافت انتقاد، شکایت، تقدیر و پیشنهاد شهروندان با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در حوزه ارتباط مردمی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای شهرداری، همواره در جهت حکمروایی مطلوب شهری پیشرو بوده است.
شهردار تهران تقویت روحیه مسئولیتپذیری و جذب مشارکتهای معنادار شهروندان را مستلزم افزایش شفافیت سازمانی، نهادینهسازی فرهنگ نظارت همگانی، پاسخگویی مدیران و تحقق مطالبات عمومی ذی نفعان شهری برشمرده و تصریح کرده است: لازمه این امور مشخص نمودن خطمشیها و تعیین مکانیزمهای رسیدگی و پاسخگویی کیفی و سریع به نقطه نظرات و پیامهای سیستمی شهروندان در سامانه ۱۸۸۸ است.
در این دستورالعمل الزامات قانونی و اسناد بالادستی، ملاحظات سازمانی و اولویتهای ارجاع، فرآیند کامل رسیدگی، مکانیزم و رویههای پاسخگویی حسب موضوعات و مصادیق پیامها، فرآیند رسیدگی و پاسخگویی به پیامهای مردمی، مکانیزم نظارت ۱۸۸۸ در خصوص پیامهای ۱۳۷، مکانیزم رصد و کنترل کارتابل حوزههای اجرایی و مکانیزم ارزیابی حوزههای اجرایی از سوی ستاد ۱۸۸۸ ابلاغ شده است.