بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

ریزش تونل مترو ۴ کشته داد

جسد 3 نفر از محبوسان ریزش تونل متروی در حال ساخت منطقه کیانهشر از زیر آوار بیرون کشیده شد.

ریزش تونل مترو ۴ کشته داد

در پی ریزش تونل متروی در حال ساخت کیانشهر در عصر روز گذشته، 15 کارگر آسیب دیدند و 5 کارگر نیز زیر آوار حبس شده بودند که در نهایت شهرداری تهران اعلام کرد چهار نفر از این افراد کشته شده اند.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران در این باره گفته احتمال خطای انسانی دراین حادثه دور از ذهن نیست و به دستور کمیته ای برای بررسی دلایل این حادثه تشکیل شده است.

به گفته مازیار حسینی روز گذشته در حالی که کارگران مشغول برداشتن سگمنت های دستگاه حفار مترو بودند، چند سگمنت روی بیل مکانیکی می ریزد که بلافاصله گروه امداد و نجات در محل حاضر شده و ۱۰ نفر از کارگرانی که در این بخش از کارگاه مترو مشغول به کار بودند را نجات دادند.

او با بیان اینکه تاکنون ٣ جسد از زیر اوار خارج شده است، گفت: عملیات امداد و نجات تا یافتن تنها محبوس این حادثه همچنان ادامه دارد و در حال حاضر نیروهای امداد و نجات مشغول انجام عملیات برای نجات ١ کارگر باقیمانده هستند.

به گفته معاون شهردار تهران این حادثه احتمالا ۴کشته داشته که عملیات برای خارج کردن جسد چهارم همچنان ادامه دارد. با کشف چهارمین جسد احتمالی عملیات امداد و نجات پایان می یابد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.