بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

افزایش 60 درصدی خدمات مترو به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

افزایش 60 درصدی خدمات مترو به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
تین نیوز

میزان حرکت قطارهای مترو تهران در مسیر شهرآفتاب (محل برگزاری نمایشگاه کتاب) در روزهای پنجشنبه و جمعه  تا 60 درصد افزایش می‌یابد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، مهندس علی عبدالله پور قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه به احتمال زیاد در دو روز آخر هفته بیشترین پیک مسافر را به مقصد شهر آفتاب خواهیم داشت افزود: براساس برنامه ریزی قبلی قرار بود که هز 15 دقیقه یک قطار به سمت نمایشگاه شهرآفتاب اعزام شود اما در روزهای پنجشنبه و جمعه (21 و 22 اردیبهشت ماه) شرکت بهره برداری مترو تهران با کاهش فاصله گذر قطارها، آماده ارائه خدمات بیشتر به بازدیدکنندگان این رویداد فرهنگی است.

 

وی تصریح کرد: میانگین فاصله گذر قطارها  10 دقیقه در نظر گرفته شده است، ضمن آنکه در صورت ازدحام جمعیت آمادگی برای اعزام قطارهای فوق العاده و کاهش این زمان نیز وجود دارد.

 

مهندس عبدالله پور افزود: روز جمعه حرکت قطارها در خط یک مترو تهران از مبدأ تجریش به مقصد شاهد هم بیش از برنامه قبلی است و فاصله گذر این مسیر به 5 دقیقه کاهش می‌یابد.

 

 قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در پایان خاطر نشان کرد: ساعت فعالیت خط مترو شاهد به شهرآفتاب از ساعت 8 صبح تا پایان ساعت فعالیت نمایشگاه کتاب است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.