بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

◄ آغاز عملیات بهسازی واصلاح هندسی ورودی نایسر

عملیات بهسازی واصلاح هندسی ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر آغاز شد.

آغاز عملیات بهسازی واصلاح هندسی ورودی  نایسر
تین نیوز

شهردار سنندج از آغاز عملیات بهسازی و اصلاح هندسی بلوار ورودی  ناحیه منفصل شهری نایسر خبر داد و گفت: افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، ارتقا کیفیت مسیر، بهبود و افزایش ارتباط جاده‌ای از  مهم ترین اهداف اجرای این طرح عمرانی است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی شهرداری سنندج، حشمت‌اله صیدی بابیان اینکه  یکی از راهکارهایی که در کاهش و روان‌سازی ترافیک و کاهش میزان تصادفات درون‌شهری نقش اصلی و اساسی را ایفا می کند؛ اجرای طرح‌های تعریض و اصلاح هندسی معابر است، گفت: بلوار ابن‌سینا یکی از ورودی‌های سطح شهر است که به‌واسطه واقع‌شدن در ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر در این بلوار همواره شاهد ترافیک در آن بودیم.

وی افزود: دسترسی ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر به علت عرض کم معبر و همچنین مشخصات هندسی نامناسب و غیر ایمن وضعیت نامناسبی دارد.

 صیدی افزود: در راستای کاهش و روان‌سازی ترافیک در بلوار ابن سینا عملیات بهسازی و اصلاح هندسی مسیر ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر در دستور کار این شهرداری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: افزایش ایمنی و کاهش تصادفات، ارتقا کیفیت مسیر، بهبود و افزایش ارتباط جاده‌ای و کاهش مصرف سوخت از  مهم ترین اهداف اجرای این  طرح عمران شهری است.

صیدی در خصوص مشخصات این طرح عمرانی گفت: لاین رفت این پروژه از محل تقاطع نایسر تا پلیس‌راه همدان به طول 442 متر و عرض 8 متر اجرا خواهد شد.

وی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح اصلاح هندسی بلوار ابن سینا از مسیر پلیس‌راه همدان تا ورودی ناحیه منفصل شهری نایسر به طول 270 متر و عرض 6 و نیم متر اجرا می‌شود.

 صیدی عنوان کرد: برای اولین بار در طرح‌های عمرانی شهرداری و در راستای تسریع در اجرای این طرح عمرانی از دستگاه wR2500 که دستگاه تثبیت‌کننده بستر است استفاده می‌شود.

وی گفت: این دستگاه مصالح موجود در محل را برداشت کرده و پس از مخلوط با آب، سیمان و آهک لایه جدید به ضخامت 25 سانتی‌متر را پخش می‌کند.

صیدی افزود: تسریع درروند اجرای پروژه، کاهش حجم عملیات، استفاده از مصالح موجود در محل، عدم نیاز به زهکشی و کاهش هزینه از جمله مزایای استفاده از این دستگاه است.

شهردار سنندج اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح عمرانی عملیاتی نظیر 2600 مترمکعب خاک‌برداری، 200 مترمکعب خاکریزی، بتن‌ریزی 82 مترمکعب، تثبیت آهک 1241 متر مکعب، تثبیت بستر اساس باسیمان 971 متر مکعب و 38 هزار متر مربع آسفالت اجرا خواهد شد.

صیدی اعلام کرد: نظم‌بخشی به ترافیک و مدیریت آن، سهولت در دسترسی و ارتقا سطح ایمنی تردد وسایل نقلیه و عابران از جمله مزایای طرح بهسازی و اصلاح هندسی مسیر ورودی نایسر است.

وی هزینه اجرای این طرح عمرانی را 10 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: هزینه احداث این پروژه عمرانی از محل اعتبارات داخلی و استانی تامین خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.