بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

آغاز عملیات آسفالت ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهر خوسف

عملیات آسفالت ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهر خوسف شروع شد.

آغاز عملیات آسفالت ۴۰ هزار متر مربع از معابر شهر خوسف
تین نیوز

شهردار خوسف،  گفت: با اجرای آسفالت ۴۰ هزار مترمربع از معابر شهر خوسف، بیش از ۸۰ درصد معابر مسکن مهر خوسف آسفالت می شود.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از خبرگزاری شبستان، محسن علیزاده در خصوص مهم‌ترین اقدامات شهرداری خوسف در آستانه سال ۹۸، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن سال جدید و در آستانه نوروز ۹۸ عملیات آسفالت معابر مسکن مهر و بلوار شهدای عبادی با اعتبار بیش از ۱۳ میلیارد ریال شروع شده و تا ۱۵ اسفند ماه به پایان خواهد رسید.

شهردار خوسف افزود: با اجرای این ۴۰ هزار متر مربع بیش از ۸۰ درصد معابر مسکن مهر خوسف آسفالت می شود، هم‌چنین در راستای اجرای مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان، حیاط دبیرستان انقلاب شهر خوسف نیز آسفالت شد.

وی گفت: لکه‌گیری، آسفالت معابر و محلات، زیباسازی بلوار ورودی و میادین سطح شهر، نصب پارچه رنگی و ۲۵۰ پرچم، نصب المان نوروزی، مشارکت در آماده‌سازی سایت گردشگری گواب و راه‌اندازی سایت‌بازی با ماشین‌های شارژی و احداث پارکینگ در آن مجموعه، بازسازی آیلند بلوارهای شهید یوسفی و شهید چمران به طول هزار متر در حال انجام است.

شهردار خوسف، شروع عملیات ادامه بلوار شهید مطهری به سمت جاده اصلی و آرامستان پایین شهر و زیرسازی آن، کاشت نهال مثمر و تزیینی گلخانه‌ای در میدان‌ها و بلوارها، نصب سرعت‌گیر و تابلو علائم راهنمایی و رانندگی بر اساس مصوبات شورای ترافیک، رنگ‌آمیزی جدول‌ها، بهسازی و پاک‌سازی میدان امام‌رضا  از دیگر مواردی بود که به آن اشاره کرد.

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.