بازدید سایت : ۷۲۴۸۷

◄ راه اندازی نخستین نرم‌افزار هوشمند ناحیه سبز

شهردار منطقه 20 از راه اندازی نخستین نرم افزار هوشمند ناحیه سبز با قابلیت های رصد،گزارش و رفع آنلاین معضلات شهری خبر داد.

راه اندازی نخستین نرم‌افزار هوشمند ناحیه سبز
تین نیوز |

شهردار منطقه 20 از راه اندازی نخستین نرم افزار هوشمند ناحیه سبز با قابلیت های رصد،گزارش و رفع آنلاین معضلات شهری خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، فرهاد افشار دقت، سرعت و کارایی را از جمله مزایای این نرم افزار که در دو نسخه اندرویدی و وب طراحی شده بیان کرد و گفت: با استفاده از این نرم افزار حجم عملیات، آدرس دقیق همراه با تصویر مربوطه به صورت آنلاین به مسئول مربوطه ارجاع و با دقت و سرعت بالا رسیدگی می شود.

افشار با تاکید بر اینکه قابلیت این نرم افزار به گونه ای است که سیاست گذاری ها به لحظه در سیستم اعمال و اقدام اصلاحی انجام می شود،اظهار داشت: دسته بندی پیام ها بر اساس کدهای بی سیم تعریف شده و مشکلات موجود در محلات در حوزه های مختلف شهرسازی، خدمات شهری، بازیافت، ساماندهی، سدمعبر، فضای سبز، زیباسازی، عمران و ترافیک، پیگیری، رسیدگی و گزارش فعالیت‌ها به صورت آنلاین به مدیر مربوطه ارسال می شود.

وی افزود: با استفاده از این اپلیکیشن مسیر گشت مسئولین محلات مشخص و فعالیت‌های انجام شده رصد و  پیام‌های مردمی به صورت آنلاین برای متصدیان هر حوزه ارسال و پس از بررسی و رفع مشکل، تصاویر اقدامات اصلاحی برای واحد مربوطه ارجاع می شود.

وی تصریح کرد: در واحد پایش اطلاعات، پس از ثبت و بررسی پیام‌های ارجاعی از سوی شهروندان و نیروهای اجرایی، پیام‌هایی که اقدام اصلاحی بر روی آنها انجام شده در قالب پیامک به شهروندان اطلاع رسانی و گردش کار از سوی شهروندان قابل مشاهده است.

شهردار منطقه 20 بیان داشت: در این نرم افزار براساس ثبت معضلات انجام شده، پراکنش پیام ها در تمامی حوزه های عمرانی، ترافیکی، شهرسازی، خدمات شهری و اجتماعی مشاهده و بررسی می شود و با توجه به فراوانی پیام در هر حوزه، مشکل مطروحه در اولویت کاری و به عنوان پروژه آتی ناحیه مدنظر قرار می گیرد که این موضوع در افزایش کیفیت خدمات رسانی، جلوگیری از اقدامات تکراری و رضایتمندی شهروندان موثر است.

وی ادامه داد: برای برداشت اطلاعات درست نیاز به ابزارهای درست است و با رفتارشناسی حوزه های اجرایی این موضوعات در سامانه تعریف می شود تا با استفاده از ابزار سنجش دقیق و استاندارهای روز، رضایتمندی شهروندان حاصل شود.

افشار با بیان اینکه هر ناحیه یک شهر کوچک است و سیاستگذاری های مختص به خود را دارد که با سایر نواحی متفاوت است افزود: رویکرد ما محله محوری است و بر اساس ساختار هر محله می توانیم رفتارسنجی کرده و ارتقاء کیفیت خدمات رسانی را ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه افزایش کیفیت خدمات رسانی به شهروندان به عنوان سرمایه های اصلی شهر، در برنامه کاری شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی - غیردولتی قرار دارد، گفت: در فعالیت های این سازمان برنامه های وظیفه ای و توسعه ای تعریف شده که برنامه های وظیفه ای شامل فعالیتهای روزمره ای است که چنانچه بیشترین تمرکز در انجام آنها صورت گیرد موجب افزایش کیفیت کارها می شود.

شهردار منطقه 20 در پایان با اشاره به اینکه برنامه های توسعه ای منجر به اقدام اصلاحی و سرعت بخشیدن در انجام عملیات و مشارکت شهروندان در امور شهر و در نتیجه حصول رضایتمندی آنان می شود ادامه داد: با استفاده از فناوری و تکنولوژی های نوین، با دریافت درست اطلاعات بحث پاسخگویی مطرح و بر اساس آن برنامه و راهکار ارائه می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.