بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

استخراج ۳۰۰ کامیون شن از کانال زیر بزرگراه همت

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ گفت: در لایروبی بخشی از کانالی که از زیر اتوبان همت عبور می‌کند ۳۰۰ کامیون شن خارج کردیم.

استخراج ۳۰۰ کامیون شن از کانال زیر بزرگراه همت
تین نیوز

 معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ گفت: در لایروبی بخشی از کانالی که از زیر اتوبان همت عبور می‌کند ۳۰۰ کامیون شن خارج کردیم.

عباس فخارمنش، معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ با اشاره به در پیش بودن موج جدید سرما و بارش‌های فصلی گفت: به همین منظور اقدامات لازم از قبیل آماده‌سازی خودروهای محلول پاش و لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های سطح منطقه انجام شده است

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ با بیان اینکه در لایروبی کانالی که از بزرگراه همت عبور می‌کند ۳۰۰ کامیون شن خارج کردیم گفت: در حال حاضر کل مسیل‌ها و کانال‌های منطقه لایروبی شده و در صورت شدت بارندگی هدایت آب‌های سطحی به آسانی انجام خواهد شد.

فخارمنش با بیان اینکه در سطح منطقه ۳۴ کیلومتر بزرگراه وجود دارد که شامل بزرگراه‌های مدرس، همت، حقانی و سئول است گفت: ۸۰ درصد مواقع در هنگام بارش برف بالای همت شامل بارندگی است و پایین بزرگراه همت کمتر شاهد بارش برف است.

او با بیان اینکه ۴۰۰ مخزن شن و نمک در کلیه سطوح منطقه جانمایی شده است گفت: در رمپ و لوپ‌های منطقه و محله‌هایی که مانند ونک زرگنده دارای شیب تند هستند کیسه‌های شن و نمک مستقر کرده‌ایم و در صورت یخ‌زدگی معابر استفاده شود.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه ۳ اشاره کرد: علاوه بر این به منظور جلوگیری از یخ‌زدگی بزرگراه‌ها سه دستگاه خودروی محلول پاش، ۵ دستگاه خودروی نمک پاش، ۱۰ کامیون تیغه‌دار و ۲ کامیون نمک‌پاش، ۱۴ خاور و ۳۰۰ نیروی انسانی در حالت آماده‌باش هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خبر انلاین
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.