اطلاعیه روابط عمومی شرکت شهر سالم
شرکت شهر سالم از خانواده شهرداری تهران برای رصد و گزارش عملکرد مراکز طرف قرارداد درمانی دعوت کرد.
شرکت شهر سالم از خانواده شهرداری تهران برای رصد و گزارش عملکرد مراکز طرف قرارداد درمانی دعوت کرد.
به گزارش تین نیوز، به نقل از روابط عمومی شرکت شهر سالم، پیرو برخی ابهامات در مورد فعالیتهای حوزه درمان غیرمستقیم شرکت شهر سالم لازم است مجددا مواردی چند، جهت تنویر افکار عمومی خانواده بزرگ شهرداری تهران اعلام گردد:
یکم) شرکت شهر سالم وابسته به شهرداری تهران موظف به ارائه خدمت به کارکنان و بازنشستگان شهرداری تهران در حوزه بهداشت و درمان است. این خدمات تا جایی که در بخش خدمات مستقیم باشد، با سیاستگذاری و نظارت مدیریت شرکت انجام میپذیرد. اما بخش خدمات غیرمستقیم تابع سیاستهای مراکز خدماتدهنده است و صرفا برخی از آنها در زمان انعقاد قرارداد امکان مدیریت شدن دارد. بخش درمان غیرمستقیم برای تکمیل خدمات و تسهیل دسترسی بیمهشدگان فعالیت میکند و هماکنون بیش از ۲هزار مرکز طرف قرارداد دارد. بدیهی است رصد و نظارت بر کمیت و کیفیت این تعداد مرکز، کار دشواری است و نیاز به همراهی تک تک همراهان بیمه شهرداری تهران دارد.
دوم) مسائل مرتبط به بیمه شهرداری تهران اعم از اینکه به چه کسانی این بیمه تعلق بگیرد یا به کدام بخش از افراد خانواده چه نوع خدمات بیمهای ارائه گردد، بر عهده ادارهکل محترم رفاه شهرداری تهران است و شرکت شهر سالم در این زمینه تصمیمگیرنده نیست. همچنین سیاستگذاری در حوزه میزان و نوع پوشش بیمه نیز بر عهده «شورای عالی ارتقاء سلامت» است که شرکت شهر سالم در آن تنها یک کرسی دارد. بدین ترتیب، سیاستهای بیمهای همچون عدم پوشش داروی خارجی یا میزان کمکهزینه تجهیزاتی چون عینک و… تنها بر عهده این شورا است و شرکت شهر سالم موظف به اجرای مصوبات است. بدیهی است، شرکت شهر سالم به دلیل اینکه در صف مقدم ارائه خدمت به خانواده شریف شهرداری تهران قرار دارد، از مشکلات این عزیزان مطلع است و تمام مساعی خود را مصروف بهبود مقررات در چارچوب ظرفیتهای موجود خواهد کرد.
سوم) شرکت شهر سالم خود را متعهد به رفع مشکلات کلیه مراجعان میداند و از مشارکت تک تک عزیزان در حل مشکلات ریز و درشت پیش روی خود استقبال میکند. طبعا اگر مطالبات به طور مستقیم به کارکنان شرکت ابلاغ شود، روند رسیدگی به آن نیز قابل رصد و پیگیری خواهد بود و مسیر حقوقی خود را در کمترین زمان طی خواهد نمود. لذا همینجا بار دیگر دست یاری به سوی همه اعضای خانواده بزرگ شهرداری تهران دراز میکنیم و خواستار اطلاعرسانی مشکلات و ثبت شکایات خود از طریق ارسال مدارک و مستندات به شماره تماس ۰۹۰۲۳۰۲۱۸۴۲ در شبکههای اصلی اجتماعی یا تلفنی از طریق سامانه ۱۸۴۲ هستیم. قطعا کارکنان شرکت شهر سالم با عنایت به چارچوبهای حقوقی و محدودیتهای اعتباری در حد توان پاسخگوی مطالبات مراجعان خواهند بود.
اطمینان میدهیم دریافت پاسخ مناسب با این روش از جوسازیها و تکرویهای شخصی که در فضای سنگین کرونایی این روزها به تلف شدن انرژی و زمان مدیران و کادر درمان منجر میشود، منصفانهتر و اخلاقیتر خواهد بود.
شرکت شهر سالم ضمن دعوت همگان به درک شرایط سختی که کشور دچار آن است، خود را در کنار خانواده بزرگ شهرداری تهران مطالبهگر حقوق بر حق کارکنان و بازنشستگان محترم در حوزه سلامت میداند. ما استوار بر عهدی که روز نخست با شما بستهایم، اخلاق حرفهای والا و ارزشمند جاری در شهرداری تهران را الگوی خود قرار داده و در فضای صمیمت و مدارا به دنبال همافزایی همه ظرفیتهای این خانواده گرم و متحد هستیم. ما خود را فرزندان و میراثداران تلاشگرانی میدانیم که این کلانشهر را بر دوش خود نگه داشتند و گره از مشکلات پیچیده و در هم تنیده پایتخت میهنمان گشودند. از این منظر، فراتر از هر دستورالعملی خود را شرعا و اخلاقا پیگیر مشکلات همکاران دیروز و امروز خود میدانیم.