بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

◄ جزییات معرفی برندهای برتر موتورسیکلت های برقی و تحویل موتورسیکلت های فرسوده

◄ جزییات معرفی برندهای برتر موتورسیکلت های برقی و تحویل موتورسیکلت های فرسوده

تین نیوز | معاون اجرایی شرکت کنترل کیفیت هوا، گفت: طرح مطالعاتی جایگزینی موتور سیکلت های برقی پایان یافته و از هفته آینده معرفی برندهای برتر در سایت شرکت آغاز خواهد شد.

چهره رازی در گفتگو با تین نیوز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه حمل و نقل و خدمات شهری با اعلام این خبر، افزود: اطلاع رسانی عمومی و فراخوان جایگزینی موتور سیکلت های بنزینی با نوع برقی آن از طریق وسایل ارتباط جمعی در زمان مذکور صورت خواهد پذیرفت تا علاقه مندان هرچه سریعتر اقدام به تحویل موتورسیکلت فرسوده خود نمایند.

وی تصریح کرد: به منظور تسهیل در امر نوسازی و جایگزینی موتور سیکلت ها، شرکت کنترل کیفیت هوا تفاهم نامه ای با بانک شهر منعقد ساخته تا تسهیلات ریالی را در اختیار متقاضیان قراردهد.

چهره رازی از حضور حدود 50 شرکت داخلی و خارجی در معرفی محصولات خود به این شرکت خبر داد و تاکید کرد: به دلیل اهمیت ویژه طرح، سختگیری های زیادی در تست برندها اعمال شد که در نهایت تنها 10 شرکت حائز شرایط شناخته شدند. 

معاون اجرائی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان با دعوت از تولید کنندگان داخلی موتور سیکلت برقی، از آنان خواست هرچه سریع تر به این شرکت مراجعه کرده و محصولات خود را معرفی نمایند زیرا استفاده از تولیدات داخلی دارای استاندارد، در اولویت کار شهرداری قرار دارد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.