بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

منطقه یک نیازمند شبکه حمل و نقل شرقی - غربی است

منطقه یک نیازمند شبکه حمل و نقل شرقی - غربی است

تین نیوز | رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران شبکه حمل و نقل شرقی - غربی را یکی از خلاء های منطقه یک شهرداری تهران دانست.
 
به گزارش تین نیوز از اداره کل روابط عمومی و بین الملل شورای اسلامی شهر تهران؛ احمد دنیامالی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در جلسه نظارت معاونت نظارت شورای اسلامی شهر تهران که به ریاست عباس جدیدی معاون نظارت شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد با اشاره به تپوگرافی خاص منطقه کار در این منطقه را سخت ارزیابی کرد.
 
وی با اشاره به مشکلات ترافیکی منطقه یک تصریح کرد: منطقه یک بالاترین نسبت خانواده به ماشین را دارد که با توجه به مطالعات در بحث ترافیکی انجام شده بعضاً یک خانواده 3 نفره 5 و یا 6 ماشین دارند.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه به لحاظ حمل و نقلی شبکه­ های این منطقه شبکه­ های خیلی خوبی نیست اظهار داشت: بخش عمده بافت شبکه معابر این منطقه به صورت ارگانیک به وجود آمده است و با توجه به توپوگرافی شدید ناشی از قرار گرفتن در دامنه رشته کوه البرز مشکلات زیادی را برای مدیریت شهری ایجاد کرده است.
 
دنیامالی در ادامه گفت: یکی از خلاء هایی که منطقه یک دارد در بحث شبکه های عمومی و جمع آوری کننده به سمت شبکه ها بزرگراهی است که علی رغم  انجام کارهای خیلی خوبی در بحث اتصال شبکه های شمال به جنوب اما شبکه های شرقی غربی نیازمند کار خیلی زیادتری است.
 
وی میزبانی گردشگران در روزهای تعطیل را از ویژه گی های دیگر این منطقه دانست و گفت: طبیعتاً با حضور گردشگران مسئولیت شهرداری این منطقه سنگین تر شده و هر چه در این بخش کار بیشتری انجام شود می تواند اثرگذاری خوبی داشته باشد.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تملک باغات در منطقه یک را یکی از برجسته ترین اقدامات این شهرداری دانست و گفت: یکی از مباحث مهم دیگر در این منطقه اصلاح گذرهاست چرا که این گذرها سبب ساز ایجاد ترافیک سنگین در معابر درجه 2 و 3 و محلات و مناطق بالا دست می شود.
 
دنیامالی اظهار امیدواری کرد با توجه به بودجه مصوب و اختیارات شهرداری منطقه پروژه های اولیه در این منطقه به اتمام رسیده تا در سال آینده بتوان اقدامات بنیادی تری را در این منطقه برنامه ریزی کرد.
 
وی در ادامه به موضوع کاهش فاصله شمال و جنوب در شهر اشاره کرد و گفت: به واقع به لحاظ زیربنایی نمی توان منطقه یک را منطقه ای برخوردار معرفی کرد چرا که این منطقه هنوز مشکلات خاص زیر بنایی خود را دارد.
 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.