بازدید سایت : ۳۴۳۶۵
رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت در گفتگو با تین نیوز:

◄ اعتراض به آزادسازی نرخ بنزین بدون اطلاع رسانی قبلی

◄ اعتراض به آزادسازی نرخ بنزین بدون اطلاع رسانی قبلی

تین نیوز | در حالی که هنوز تصمیم دولت درباره قیمت و سهمیه به روشنی اعلام نشده است، گزارش‌ها از افزایش فروش بنزین آزاد در جایگاه‌ها حکایت دارد. بررسی‌ها نشان می‌دهد در دو روز گذشته جایگاه‌های سوخت گیری، ازدحام بی‌سابقه‌ای داشته اند.

به گزارش تین نیوز، این نخستین بار نیست که مردم از ترس گرانی بنزین تا دیر وقت در صف می‌مانند و ترافیک سنگین منتهی به جایگاه را به جان می‌خرند. هر بار قرار بر افزایش قیمت بنزین بوده، حتی اگر تغییر نرخ ساعت ٩ شب اعلام شده باشد، مردم برای همان سه ساعت راهی جایگاه‌های سوخت گیری شده‌اند.

رئیس جایگاه داران سوخت اما این اقدام وزارت نفت را عجولانه توصیف کرده و می گوید: به دلیل برخورد تند برخی از مراجعه کنندگان خودرو به جایگاه های سوخت مجموع 3400 جایگاه دار در سطح کشور ناگزیر از داستان سرایی شده تا از بروز درگیری در مراکز سوخت گیری جلوگیری شود.

بیژن حاج محمد رضا در گفتگو با تین نیوز، ضمن ابراز تاسف از اعلام یکباره وزارت نفت در آزاد سازی قیمت بنزین، افزود: از آنجا که دلایل عدم واریز بنزین یارانه ای بر ما پوشیده بود ناچار از اندیشیدن تدبیر شده و سعی در ایجاد آرامش در جایگاه های سوخت گیری کردیم

وی با غیر منطقی خواندن اقدام وزارت نفت آنرا غیر عقلانی توصیف کرد و اظهار داشت: اتحادیه جایگاه داران سوخت در مکاتبه ای که با وزارت نفت در چند روز گذشته داشته مراتب اعتراض خود را نسبت به عدم اطلاع رسانی پیش از اعلام آزاد سازی نرخ بنزین به مسئولان این وزراتخانه اعلام کرده است.

حاج محمدرضا این اقدام را باعث کاهش خرید بنزین دانست و تاکید کرد: با برنامه جدید ترمز خرید بنزین میان دارندگان خودرو کشیده خواهد شد. باید نسبت به این نکته توجه می شد که مردم با قیمت قبل خو گرفته بودند و اطلاع رسانی تا حد قابل توجهی از ایجاد تنش در میان مردم می کاست.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نظرعلی

    درود بر احمدی نژاد