بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
در گفتگو با تین نیوز عنوان شد:

◄ انحصار در واردات تاکسی هیبرید به کشور

◄ انحصار در واردات تاکسی هیبرید به کشور
تین نیوز | یکی از فعالان حوزه تاکسیرانی از عدم همکاری با این بخش در واردات تاکسی تویوتا کمری هیبرید به کشور خبرداد و گفت: علیرغم تلاش شرکت تاکسی بیسیم تهران در واردات تعدادی تویوتا کمری به منظور کاهش آلاینده ها و مصرف سوخت اما، همکاری لازم از سوی نهادها و سازمان های مجری صورت نمی گیرد.
 
سهیل مهدیخانی در گفتگو با تین نیوز، با اشاره به انحصار گرایی در واردات تویوتا کمری به کشور جهت بکارگیری در بخش تاکسیرانی، ابراز داشت: اقدامات اولیه برای واردات 2000 دستگاه تویوتا کمری برای بکارگیری در شرکت تاکسی بیسیم شهر تهران انجام شده و 25 دستگاه از این تعداد در آینده نزدیک به کشور وارد می شوند.
 
مدیرعامل شرکت تاکسی بیسیم تهران جلوگیری از واردات خودرو هیبریدی از سوی این شرکت را یکی از اساسی ترین مشکلات تاکسی بیسیم تهران عنوان کرد و افزود: قیمت تمام شده تویوتا کمری 120 میلیون است که با اقدام این شرکت برای واردات، قیمت نهایی را بین 180 تا 190 میلیون از سوی نهادهای تاثیر گذار اعلام شد که به این ترتیب ما ناگزیر از واردات نوع بنزین سوز آن شده ایم.

مهدیخانی تصریح کرد: واردات تاکسی هیبرید متاسفانه این روزها رنگ و بوی سیاسی گرفته و تنها منحصر به حزب یا گروه خاصی شده است و چنانچه بخش خصوصی تمایل به ورود به این حوزه را داشته باشد با سنگ اندازی های زیادی روبرو شده که در نهایت از واردات صرف نظر می کند.

مدیر عامل شرکت تاکسی بیسیم شهر تهران در اشاره به واردات و بکار گیری تعدادی تویوتا کمری در فرودگاه مهرآباد تهران، اظهار داشت: تاکسی های موجود در فرودگاه مهرآباد خودروهایی هستند که از سال های 2013 و 2014 ثبت سفارش شده و در انتظار ورود به کشور در گمرک کشورهای حاشیه خلیج فارس دپو شده بودند.

وی مسائل حذف بیمه رانندگان و لحاظ کردن سختی کار در شغل سخت رانندگان تاکسی را دو چالش اساسی پیش رو دانست و گفت: حذف بیمه تامین اجتماعی و عدم توجه به سختی کار رانندگان تاکسی همه روزه تعدادی از این افراد را به دفاتر مسئولان می کشاند. تلاش زیادی از سوی شرکت تاکسی بیسیم تهران در معطوف کردن توجه به این دو امر مهم انجام شد که تاکنون نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.

شورای شهر، سازمان تامین اجتماعی  و سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، مراجع تصمیم گیرنده در این خصوص هستند.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سیاوش

    خدا پدرتونو بیامرزه. شما کجارو سراغ دارید که انحصار توش نباشه؟؟؟!تو همین تاکسی های معمولی اونقدر انحصار هست که کسی حالا به فکر هیبیریدشم نمیافته. دوستان زیاد نیاز نیست فک کنیم. مسئولین به فکر ما نیستن. فقط عداشو در میارن. برین بشینین همین زپرتی رو هم که میدن خداتونو شکر کنین. یاد حرف چرچیل میافتم که میگه…بماند.!

  • آقای مهدیخانی فولکس های کدی رو که آورد از پشتیبانی خدمات و استهلاک ماشینش سوال بپرسین لازم نیست هیبرید بیارن دوستان بسپارن به اهلش

  • علی

    چرا دولتمردان فقط تماشاگره اجحاف چندبرابری به راننده تاکسی هستند. بنزین گران شد لوازم گران شد بیمه نزدیک به قطع شدن است تاکسیها فرسوده است ومشکلات دیگر ولی عالیجنابان یا خواب هستند یا خودرا به خواب زدهاند ولی تااسم کرایه میاید صدای مخالفت از هر طرف بلند میشود