بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
معاون امور عمرانی استانداری مرکزی:

رانندگی بی‌خطر در سایه رفتارهای مثبت ترافیکی محقق می‌شود

رانندگی بی‌خطر در سایه رفتارهای مثبت ترافیکی محقق می‌شود

تین نیوز | معاون امور عمرانی استانداری مرکزی با تاکید بر لزوم اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: رانندگی بی‌خطر در سایه رفتارهای مثبت ترافیکی محقق می‌شود.

عزیز فیلی ظهر امروز در نشست هماهنگی شورای ترافیک استان مرکزی اظهار داشت: متاسفانه مرگ و میرناشی از حوادث ترافیکی هر ساله جان عده‌ بسیاری از افراد را در کشور می‌گیرد.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل بالا بودن میزان تصادفات رانندگی عدم توجه به فرهنگ رانندگی و همچنین قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است که می‌توان گفت رانندگی بی‌خطر در سایه رفتارهای مثبت ترافیکی محقق می‌شود.

معاون امور عمرانی استانداری استان مرکزی ادامه داد: علاوه بر رفتارهای انسانی، وضعیت زیرساخت‌ها نیز نقش موثری در کاهش و یا افزایش حوادث ترافیکی دارد که با مطالعه، شناخت و رفع نواقص ترافیکی و برطرف کردن نقاط حادثه خیز می‌توان از بروز حوادث کاست.

فیلی با بیان اینکه حوادث ترافیکی علاوه بر خسارت‌های مادی مشکلات متعدد عاطفی و جسمی را نیز به همراه دارد، گفت: خط کشی و ساماندهی معابر شهری یکی از شاخص‌های مهم کلانشهر اراک در حوزه ترافیک است که باید به صورت جدی پیگیری و اجرایی شود.

به گفته وی خط‌کشی نقش موثری در کاهش تصادفات دارد، خط کشی روشی ارزان قیمت برای ارائه اطلاعات به رانندگان و سایر استفاده کنندگان از خیابان است که موجب کاهش میزان حوادث می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری استان مرکزی بر ضرورت ساماندهی هر چه سریع‌تر بلوار کربلای شهر اراک حد فاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان سردشت، به روز رسانی علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی‌های عابر پیاده این محور و خدمات رسانی بهینه به مردم استان تاکید کرد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.