بازدید سایت : ۵۴۸۶۹

◄ مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال 1404 تمدید شد

تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته و سی امین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور سال 1404 خبر داد.

مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد  سال 1404 تمدید شد
تین نیوز |

معاون آزمون های سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 در تمام دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و سی امین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا 2 آبان ماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور، دکتر علی صدر با اعلام این خبر گفت: ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد از 22 مهر آغاز شده و تا به امروز 28 مهر ادامه دارد که تاکنون بیش از 240 هزار متقاضی، در این آزمون ثبت نام کرده اند.

صدر گفت: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند، ترتیبی اتخاذ شده است که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا روز چهارشنبه 2 آبان ماه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی  www.sanjesh.org مراجعه کرده و اقدام به ثبت نام نمایند.

وی تاکید کرد: ثبت نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام شماره پرونده ۷رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

دکتر صدر یادآور شد: متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده و کدپیگیری دریافت کرده اند، درصورت لزوم، صرفاً در بازه زمانی فوق می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1403 و سی امین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور

پیرو اطلاعیه تاریخ 1403/07/22 به اطلاع متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1404 در تمامی دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی و سی امین دوره المپیاد علمی- دانشجویی کشور می رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا این تاریخ (1403/07/28) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، ترتیبی اتخاذ شده که بتوانند تا روز چهار شنبه به تاریخ 1403/08/02نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. 

لذا ضرورت دارد متقاضیان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی  www.sanjesh.org  مراجعه و برای ثبت نام اقدام نمایند.

آن دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.