◄ فصل مشترک، گزارش عملکرد یکساله یکتانت
رویداد فصل مشترک در تاریخ 2 مردادماه 1401 توسط یکتانت در تالار ایوان شمس دانشگاه صنعتی شریف پ برگزار شد.
رویداد فصل مشترک در تاریخ 2 مردادماه 1401 توسط یکتانت در تالار ایوان شمس برگزار شد.
به گزارش تین نیوز، رویداد فصل مشترک گزارشی بود از تاریخچه تاسیس و فعالیت و همچنین عملکرد یکساله شرکت یکتانت که با سخنرانی فعالان این مجموعه و ارائه گزارش این شرکت همراه شد.
فصل مشترک با سخنرانی سینا مومنی مدیرعامل یکتانت آغاز شد.
مومنی از ماجرای تاسیس یکتانت در بهمن ماه 1395 گفت و افزود: این مجموعه در ابتدا با نام my gearbox و با هدف پرداختن به بازار تبلیغات آنلاین تاسیس شد.
مدیرعامل یکتانت در ادامه گفت: از اردیبهشت 1396 این مجموعه تغییر نام داد و تحت عنوان یکتانت فعالیتش را ادامه داد.
به گفته وی در اسفند 96 تعداد فعالان این مجموعه به 10 نفر رسیده و یکتانت در فروردین 97 در راستای تبلیغات آنلاین از تبلیغات بنری کلیکی رونمایی کرده است.
بنا به اظهارات مومنی؛ در خرداد 97 از تبلیغات ریتارگتینگ برای اولین بار در ایران رونمایی شد و همین محصول در دی ماه 97 از نگاه فاب به عنوان محصول برتر سال شناخته شد. در مهرماه سال 97 سرویس ارسال پوس نوتیفیکیشن برای اولین بار در ایران توسط تیم یکتانت راه اندازی شد و پس از آن در اسفند 97 پلترفرم تریبون کارش را با رپورتاژ آگهی آغاز کرد.
به گفته مومنی، یکتا نت در نمایشگاه کار شریف به عنوان بهترین شرکت برای کار کردن از دید کارجویان و جاپ ویژن انتخاب و در جشنواره حاتم (حمایت از تولید ملی) به عنوان رهبر بازار تبلیغات آنلاین ایران شناخته شد. تیم یکتانت در شهریور 98 روی نوین هاب سرمایه گذاری کرد و در اسفند 98 از پلتفرم جریان رونمایی شد.
مدیرعامل یکتانت گفت: در سال 99 سرویس ایمیل مارکتینگ نجوا رونمایی شد و تیم یکتانت 100 نفره شد.
آژانس مارکتینگ هارمونی، پلتفرم ادیوری، یک لینک و چاووش از دیگر سرویس های راه اندازی شده یکتا نت هستند که تا اردیبهشت 1400 به بهره برداری رسیده اند.
مومنی همچنین از 55 هزار کسب و کار تبلیغ کننده در یکتانت خبر داد.
این رویداد از ساعت 18 الی 21 به طول انجامید.