بازدید سایت : ۸۳۱۳۷

◄ اعلام نیازهای فناورانه هلدینگ دکا به اکوسیستم استارتاپی کشور

هلدینگ دکا در رویداد “انتخاب آینده” با رویکرد “تحول دیجیتال” حضور یافت و نیازهای فناورانه خود را با اکوسیستم استارتاپ و نوآوری کشور در میان گذاشت.

اعلام نیازهای فناورانه هلدینگ دکا به اکوسیستم استارتاپی کشور
تین نیوز |

هلدینگ دکا در رویداد “انتخاب آینده” با رویکرد “تحول دیجیتال” حضور یافت و نیازهای فناورانه خود را با اکوسیستم استارتاپ و نوآوری کشور در میان گذاشت.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی دکا، مدیرعامل هلدینگ دکا در این باره گفت: دکا در این رویداد با هدف اعلام نیازهای فناورانه خود به گروه ها و شرکت های استارتاپی و جامعه نخبگان حضور یافت.

هومن پشنگیان با اشاره به لزوم ارتباط صنعت با نخبگان، شرکت های دانش بنیان و اکوسیستم استارتاپی کشور افزود: موضوعِ محوری که هلدینگ دکا در این رویداد با گروه های استارتاپی مطرح کرد، “هوشمندسازی زنجیره تأمین لجستیک” بود. این موضوع در قالب صورت مسأله با نخبگان، متخصصان و شرکت های دانش بنیان مطرح شد تا دکا پیشنهادها و راه حل های خلاقانه و کاربردی این گروه ها را دریافت کرده و در راستای افزایش بهره وری سازمان، اجرایی کند.

بیشتر بخوانید:

در هلدینگ دکا با یک مجموعه مدرن لجستیک مواجه هستیم

وی ادامه داد: نخبگان و متخصصان زیادی در سیستم های استارتاپی و دانش بنیان کشور وجود دارند که صنعت می تواند به راحتی با آن ها ارتباط گرفته، نیازهای فناورانه خود را مطرح کند تا بهترین و کاربردی ترین راه حل ها را با نگاه فناورانه دریافت کرده و در بدنه صنعت اجرایی کند.

مدیرعامل هلدینگ دکا ادامه داد: دکا همواره از نگاه و رویکرد ارتباط با نخبگان استقبال می کند و تاکنون نیز بسیاری از تمایزها و مزیت های خود را بر اساس استفاده از راهکارهای فناورانه ایجاد کرده است.

لازم به ذکر است، رویداد انتخاب نکست (انتخاب آینده) همزمان با رویداد Iran Demo Day در محل صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای توسعه نوآوری، هوشمندسازی و تحول دیجیتال برگزار شد. در این رویداد بیش از 50 تیم استارتاپی و شرکت های فناور حضور داشتند. هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد پل ارتباطی میان تیم ها و شرکت های استارتاپی، خلاق و فن آور با صنایع است.

در این رویداد که با همکاری Iran CVC و هفته نامه شنبه مگ برگزار شد. هلدینگ دکا نیازهای فناورانه خود در حوزه “هوشمندسازی زنجیره تأمین لجستیک” را اعلام کرد تا گروه های استارتاپی، ایده ها و طرح های فناورانه خود را ارسال کنند. این ایده ها پس از فرآیند ارزیابی نهایی و انتخاب، به صورت عقد قرارداد با صاحبان ایده، اجرایی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.