بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

شرکت ITERIS برنده دستورکار ۵.۸ میلیون دلاری پشتیبانی از معماری‌های سامانه حمل‌ونقل هوشمند ملی شد

شرکت ITERIS برنده دستورکار ۵.۸ میلیون دلاری پشتیبانی از معماری‌های سامانه حمل‌ونقل هوشمند ملی شد
تین نیوز | شرکت ITERIS برنده دستور کار 5.8 میلیون دلاری برای پشتیبانی از معماری های سامانه حمل ونقل هوشمند ملی و خودروهای مرتبط برنده شد.

این قرارداد رابطه شرکت یاد شده با وزارت حمل ونقل آمریکا (USDOT) برای تعریف و تکمیل معماری های مرجع پیاده­ سازی سامانه حمل ونقل هوشمند (ITS) ملی و ارتباطات خودرویی را ادامه می دهد.

شرکت آیتریس که یک پیشرو در تأمین راهکارهای اطلاعاتی در بازارهای حمل ونقل و کشاورزی است، یک دستور کار به ارزش 5.8 میلیون دلار از وزارت حمل ونقل آمریکا تا سال 2018 برای ادامه پشتیبانی و تکمیل معماری سامانه حمل ونقل هوشمند (ITS) ملی و معماری مرجع پیاده­ سازی خودروهای مرتبط (CVRIA) را برنده شده است. این دستور، رابطه کاری شرکت آیتریس با وزارت حمل ونقل آمریکا را به بیش از 20 سال افزایش می دهد.

این دستور کار جدید، تکمیل معماری ITS  ملی را ادامه می دهد و از کاربرد آن در سطوح منطقه ای، ایالتی و سازمان های محلی برای برنامه ریزی و توسعه پروژه های ITS حمایت می کند. کار تعریف شده در این دستور، محتوای معماری و نگهداری ابزار نرم­ افزاری، پشتیبانی استانداردهای ITS و پشتیبانی فنی از کاربرد معماری را پوشش می دهد. همچنین این دستور کار، امکان توسعه و اجرای کارگاه ها و آموزش­ هایی در رابطه با معماری ITS ملی، کاربرد آن در سطوح منطقه ای، ایالتی و محلی، معرفی CVRIA و ابزارهای مرتبط آن را برای Iteris  فراهم می کند.

شرکت Iteris رهبری توسعه و تکمیل معماری مرجع برای پیاده سازی ارتباطات خودرویی وزارت حمل ونقل آمریکا را به عهده دارد که واسط­ ها و استانداردهای کلیدی برای محیط ارتباطات خودرویی را مشخص می کند. فناوری ارتباطات خودرویی اجازه می دهد که خودروها با یکدیگر (V2V)  و همینطور با تجهیزات زیرساختی حمل ونقل (V2I)  ارتباط برقرار کنند. این فناوری ظرفیت آن را دارد که  کارایی سامانه حمل ونقل ملی را به نحو قابل توجهی بهبود بخشد و با ارتقاء سطح ایمنی، تجربه­ های بهتری را برای همه مسافران به ارمغان آورد. Iteris   رابطه کاری خود با وزارت حمل ونقل آمریکا را با احراز جایگاه رهبری در بسیاری از نوآوری­ های مربوط به خودرو های مرتبط و خودران، کامل می کند.

رامین معصومی (معاون ارشد مدیرعامل و مدیر داخلی شرکت Iteris در بخش سامانه­ های حمل ونقل) بیان می کند: «معماری مرجع برای پیاده سازی ارتباطات خودرویی به پیشرفت در پاسخ به حجم زیادی از فعالیت­ ها ادامه می دهد.این فعالیت­ های افزایش یافته نه تنها از طرف دولت فدرال، ایالت و سازمان های حمل ونقل محلی مطرح شده­ اند، بلکه از سوی ذی نفعان مهم دیگری در حمل ونقل مانند خودروسازان ، ارائه دهندگان خدمات ارتباطی و تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی خودرو نیز پیگیری می ­ شوند. ما کار بر روی معماری ITS ملی را از بیش از دو دهه قبل شروع نموده و به استقرار یک پایه برای یکپارچه سازی فناوری­ های ارتباطات خودرویی با زیرساخت موجود کمک کرده­ ایم. Iteris به مشارکت در یکپارچه سازی فناوری جدید و  در حال توسعه ارتباطات خودرویی ادامه می دهد، موضوعی که ما را قادر  کرده است نقش راهبری خود در بهبود پذیرش گسترده این الگوی جدید حمل­ ونقل را حفظ کنیم.»

نوآوری ارتباطات خودرویی بر روی توسعه و استقرار یک محیط حمل و نقل مرتبط تمرکز دارد که استفاده از سامانه ­های حمل ونقل چندوجهی و نیز سایر کاربرد های حمل ­ونقلی که نیازمند یک سکوی فنی توانمند و زیربنایی هستند را مؤثر می سازد. این محیط می تواند ایمنی، قابلیت اعتماد و عملیات تعاملی سامانه را تضمین کند، به طوری که مخاطرات را حداقل نموده و بیشترین میزان کارایی را برای سفرهای عموم مردم داشته باشد.
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.