بازدید سایت : ۶۲۹۸۶
دبیرکل انجمن های شرکت های حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران؛

◄ دکا انتظارات ما در حوزه بین‌ الملل را برآورده می‌ کند

دبیرکل انجمن های شرکت های حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران گفت: دکا یکی از هلدینگ های توانمند است که در عرصه حمل و نقل بین المللی به خوبی ظاهر شده و انتظارات ما را در صنعت به خصوص در حوزه تجارت، صادرات و واردات برآورده و تأمین می کند.

دکا انتظارات ما در حوزه بین‌ الملل را برآورده می‌ کند
تین نیوز |

دبیرکل انجمن های شرکت های حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران گفت: دکا یکی از هلدینگ های توانمند است که در عرصه حمل و نقل بین المللی به خوبی ظاهر شده و انتظارات ما را در صنعت به خصوص در حوزه تجارت، صادرات و واردات برآورده و تأمین می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هلدینگ دکا، بهنام فرامرزیان در بازدید از غرفه دکا در هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته اظهار کرد: دکا همچنین از پرسنل دانش محور خوبی برخوردار است که می توانند اهداف این شرکت در حوزه بین الملل را دنبال کنند.

وی با اشاره به اینکه انجمن شرکت های حمل و نقل بین المللی جاده ای ایران در حال حاضر 700 عضو دارد، گفت: کار اصلی ما در این انجمن پیاده سازی نگاه و نگرش جدید و بررسی تحولات اقتصادی حوزه حمل و نقل، مقررات، تکنولوژی، آی تی و همچنین هوش مصنوعی به عنوان یکی از مهم ترین مباحث روز حمل و نقل است. باید زمینه ای را فراهم کنیم که شرکت های حوزه حمل و نقل با همکاری شرکت های دانش بنیان و ارتباط با دانشگاه ها در این زمینه به صورت جدی ورود کنند. همچنین با ارتباط با دستگاه های متولی و نهادهایی مانند مجلس کمک کنیم این صنعت به شکل مؤثر بتواند در سطح بین الملل و توسط بخش خصوص فعالیت داشته باشد. این یکی از بزرگ ترین مسئولیت های ما در عرصه حمل و نقل بین الملل است.

دولت به تعهدپذیری بخش خصوصی اعتماد نکند، بازار ترانزیت را از دست می دهیم

فرامرزیان با تأکید بر اینکه وقتی بخش خصوصی مانند هلدینگ دکا در این صنعت سرمایه گذاری می کند باید با حمایت دولت به بهترین شکل بهره برداری شود، گفت: اگر دولت فعالیت ها را به بخش خصوصی و هلدینگ های توانمند واگذار نکند، دیر یا زود بازار تجارت ترانزیت و سهم حوزه بین الملل را از دست می دهیم. درخواست ما از دولت و وزارت راه این است که به تعهدپذیری بخش خصوصی اعتماد کند، اجازه دهد بخش خصوصی وارد بازار شود، سهم بیشتری را از تجارت در دست بگیرد و دولت ناظر بر این اجرا باشد. این الگویی است که در اقتصاد جهانی و بازار دیگر کشورها نیز دنبال می شود و این موضوع باید به جد در دستور کار ستاد ملی ترانزیت قرار گیرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.