فضاسازی محیطی خرم آباد به سازمان فرهنگی واگذار شده است
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد گفت: تدوین سند تحول فرهنگ شهروندی در دستور کار سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قرار دارد و کار فضاسازی محیطی به این سازمان واگذار شده است.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد با اشاره به واگذاری فضاسازی محیطی خرم آباد به سازمان فرهنگی، اظهار کرد: سند تحول فرهنگ شهروندی که سال ها بود در شهر خرم آباد تدوین نشده بود، با مساعدت شهردار و تأمین بودجه برای این امر اجرایی خواهد شد.
به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، اسفندیار علیزاده افزود: خانه شهر نیز از برنامه های تدارک دیده سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری خرم آباد است که در آینده ای نه چندان دور عملیاتی خواهد شد و شهروندان ثمره آن را که شامل موشن گرافی، نمایش طنز و برنامه های ترکیبی از این دست است را خواهند دید.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد با اشاره به اینکه در بحث زیست بوم، چشم انداز فرهنگی و نقشه راه باید ملاک عمل ما قرار گیرد، خاطرنشان کرد: زیست بوم، چشم انداز فرهنگی و نقشه راه باید تدوین شود تا به استناد آن بتوانیم اقدامات و برنامه ها را سامان دهیم و در راستای آن حرکت کنیم.
علیزاده اضافه کرد: وظیفه بعدی ما در سازمان راه اندازی شبکه شهر است، باید از بنر و تبلیغات عبور کنیم؛ بنابراین نیازمند یک استودیو هستیم.
وی ادامه داد: استودیویی که ما در نظر گرفته ایم، حداقل سه میلیارد تومان بودجه می خواهد که در بودجه سال گذشته پیش بینی نشد، اما نیازمند تأمین اعتبار این برنامه هستیم تا با اجرایی شدن آن شاهد برنامه های خوبی در شبکه شهر باشیم.
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خرم آباد با اشاره به اینکه سالن کشتی این سازمان تشک ندارد، تاکید کرد: به منظور راه اندازی سالن کشتی این سازمان بیش از ۱۲۰ ملیون تومان نیاز است تا بخشی از کار اجرایی شود، به علاوه ۲۰ سانس این سالن هر هفته در اختیار محلات کم برخوردار و حاشیه شهر خرم آباد قرار می گیرد.
علیزاده تصریح کرد: کار فضاسازی محیطی شهر که در گذشته توسط روابط عمومی ها انجام می شد از مناطق و سازمان های مختلف گرفته و به سازمان فرهنگی، ورزشی واگذار شده است. این کار توسط سازمان به نحو احسن انجام می شود، به نحوی که با توجه به اضافه شدن مباحثی همچون حجاب و عفاف و جوانی جمعیت به برنامه های سازمان، حدود ۸۰۰ میلیون هزینه شده است که در مقایسه با سال گذشته که حدود دو میلیارد تومان بوده صرفه جویی در هزینه تبلیغات و بنر را نشان می دهد.