بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

آغاز عملیات روکش آسفالت راه های روستایی شهرستان بابل

آغاز عملیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت راه های روستایی شیاده، درازکلا خلیل کلاً از این شهرستان به طول ۶.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۹.۵ میلیارد تومان

آغاز عملیات روکش آسفالت راه های روستایی شهرستان بابل
تین نیوز

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل از آغاز عملیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت راه های روستایی شیاده، درازکلا خلیل کلاً از این شهرستان به طول ۶.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۹.۵ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، نورالدین قاسم زاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان بابل گفت: عملیات اجرایی لکه گیری و روکش آسفالت راه های روستایی شیاده، درازکلا-خلیل کلاً با طول حدود ۶.۵ کیلومتر و عرض متوسط ۵.۵ متر به منظور ایمن سازی و رفع نقاط پرتصادف و حادثه خیز در نظر گرفته شده است.

قاسم زاده با اشاره به اینکه توسعه و رفع محرومیت از چهره روستاها از اولویت های دولت مردمی است گفت: روستاییان بیش از دیگران به خدمت رسانی و دریافت امکانات و خدمات برای تأمین نیازهای اساسی خود و رهایی از محرومیت نیاز دارند، به همین دلیل محور برنامه های خدمت رسانی، توسعه و مقابله با محرومیت باید متوجه نواحی روستایی است.

وی همچنین از پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه احداث پل دونه سر گلچوب با دهانه ۸ متر و طول ۱۰ متر و با اعتبار ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان که بر اثر رانش زمین تخریب گردیده بود را در دست اقدام است در یک راه روستایی واقع شده که چندین روستا را به هم وصل و از آنجا به محور اصلی متصل می کند.

قاسم زاده گفت: استان مازندران دارای ۷۸۹۷ کیلومتر راه روستایی است که ۱۰۵۰ کیلومتر آن در شهرستان بابل است لذا ایمن سازی و بهسازی راه های ارتباطی از جمله فعالیت های مهم این اداره است.

وی بهسازی راه های روستایی، تسریع در پیشرفت راه ها و شریان های اصلی و رسیدگی به مشکلات این بخش به ویژه حوزه حمل نقل بسیار مهم و از دغدغه های عمرانی ماست زیرا معتقدیم راه روستایی ایمن و مناسب باعث بهبود بازاریابی محصولات کشاورزی و افزایش درآمد روستاییان شده و تمایل آنها را به زندگی در روستا افزایش می دهد.

گفتنی است از ۱۰۴۰۰ کیلومتر راه های موجود در مازندران، مقدار ۱۲۰۸ کیلومتر مربوط به شهرستان بابل است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.