بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، خبر داد:

◄ رکورد شکنی سرفاصله اعزام حرکت قطارها در خط یک مترو

◄ رکورد شکنی سرفاصله اعزام حرکت قطارها در خط یک مترو

تین‌نیوز| مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از رکورد شکنی سرفاصله اعزام حرکت قطارها در خط یک مترو تهران در مراسم سالروز ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد .
 
به گزارش تین‌نیوز و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران وحومه، محمد احمدی بافنده اظهار داشت: کمترین سرفاصله حرکت قطارها پیش از این در خط یک مترو تهران، به دو و نيم دقيقه رسيده بود که این میزان روز پنج‌شنبه همزمان با برپایی مراسم ارتحال امام خمینی (ره) و در ساعات پر تردد مراسم به 90 ثانیه رسید که تا کنون در شرکت بهره‌برداری مترو تهران بی‌سابقه بوده است.

وی در ادامه با اشاره به این‌که 150 هزار نفر از زائران حرم حضرت امام‌خمینی(ره) در این روز با مترو جابه‌جا شده‌اند، ‌افزود: این میزان نسبت به مواقع مشابه با 11 و دو دهم درصد رشد همراه بوده است.

احمدی بافنده در پایان خاطر نشان کرد: در روزهای مراسم و در اوج تردد مسافران، میانگین سر فاصله حرکت قطارها در خطوط یک به حدود دو و نيم دقيقه رسيده بود اما، با توجه به حجم سفرهایی که در روز مراسم ارتحال با آن مواجه بودیم سرفاصله حرکت قطارها در این روز به 90 ثانیه کاهش یافت.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.