بازدید سایت : ۵۹۳۴۳

نیاز مناطق آزاد به نقد منصفانه رسانه ها​

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور بر نقش مهم رسانه ها و فعالان عرصه هنر در تاثیرگذاری فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری در همه مناطق آزاد از جمله قشم تاکید کرد.

نیاز مناطق آزاد به نقد منصفانه رسانه ها​
تین نیوز

حجت الاسلام سعید آخوندی در جمع فعالان فرهنگ و هنر قشم با تبریک عید سعید غدیرخم، اظهار داشت: برای انجام امور مهم فرهنگی و اجتماعی به همیاری اصحاب رسانه و فعالان هنری نیاز داریم و امیدواریم فعالان این عرصه ها با نقد و مطالبه گری منصفانه مسئولان را در انجام وظایف شان یاری کنند.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، آخوندی با تاکید بر اینکه در منطقه آزاد قشم زیرساخت های مهم فرهنگی و اجتماعی ایجاد شده و این جزیره مستعد کارهای بزرگ است، افزود: تیم معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری مناطق آزاد کشور از جمله قشم کارهای مهمی را با برگزاری جشنواره ها و رویدادهای مهم انجام داده اند و در پی تکامل بیشتر این امور هستند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، گفت: این نهاد، فعالیت معاونت های این حوزه در مناطق آزاد کشور را حول سه محور برنامه ریزی، حمایت و نظارت و ارزیابی مورد بررسی قرار می دهد.

اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ قشم نیاز به روایت سازی دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور نیز در این نشست به وظیفه دبیرخانه به عنوان راهبر، برنامه ریز و ناظر بر اقدامات مناطق آزاد اشاره کرد و گفت: کارهای انجام شده در منطقه آزاد قشم در حوزه فرهنگ، نیاز به روایت سازی و اطلاع رسانی دارد.

محمد فرزاد میرزایی قلعه، افزود: افق آینده فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری قشم نیازمند زنجیره های متعدد از جمله مشارکت فعالان هنری و رسانه ای و نقش پر رنگ جوامع محلی است.

وی از کار جمعی و گروهی و اتحاد صنفی به عنوان حلقه مفقوده کارگردانی اقدامات بزرگ در حوزه فرهنگ و هنر جزیره نام برد و ادامه داد: نتیجه تفکر و اندیشه جمعی در ساختارهای سازمانی منجر به کسب آمار مشخص برای رفع و حل مشکلات و نیازهای جامعه از طریق برنامه ریزی می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.