بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

کیش از ظرفیت تبدیل به پایگاه منطقه ای خطوط پرواز خارجی برخوردار است

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش: تلاش می کنیم کیش به پایگاه منطقه ای خطوط پروازی شرکت های هواپیمایی خارجی تبدیل شود.

کیش از ظرفیت تبدیل به پایگاه منطقه ای خطوط پرواز خارجی برخوردار است
تین نیوز

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به ظرفیت های فرودگاهی این جزیره گفت: تلاش می کنیم کیش به پایگاه منطقه ای خطوط پروازی شرکت های هواپیمایی خارجی تبدیل شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، رحیم سرهنگی در دیدار با مدیرانی از شرکت های هواپیمایی روسیه، ترکیه و ارمنستان اظهار کرد: برقراری و راه اندازی خطوط پروازی در مسیر کیش و کشورهای آسیای مرکزی در دستور کار است و می تواند در توسعه صنعت گردشگری نقش آفرینی کند.

سرهنگی ادامه داد: با راه اندازی خطوط پروازی و استمرار آن، شرکت های هواپیمایی فعال خارجی از تسهیلات فرودگاهی برخوردار می شوند.

وی با اعلام آمادگی پذیرش توراپراتورهای کشورهای آسیای مرکزی، بر ایجاد زمینه معرفی و تبلیغات کیش به عنوان مقصد گردشگری در این کشورها تاکید کرد و افزود: زیرساخت های کیش و امکانات گردشگری متنوع مورد استقبال گردشگران خارجی قرار خواهد گرفت.

وی رونق اقتصادی، افزایش سرمایه گذاری و گسترش کسب و کار در کیش را نیازمند توسعه گردشگری دانست و گفت: این جزیره با دارا بودن مراکز اقامتی، پذیرایی و گردشگری ممتاز و در سطح جهانی، آمادگی پذیرایی از گردشگران خارجی را به عنوان عامل مهم تنظیم تراز پرداخت ها و ارزآوری دارد.

سرهنگی با پیشنهاد برگزاری رویدادهای جذاب همچون سمینارها، همایش ها، نمایشگاه ها و دوره های آموزشی تخصصی و علمی، آنها را از عوامل حایز اهمیت در جذب گردشگر خارجی عنوان کرد.

وی با اشاره به طبیعت بکر و زیبای جزیره هندورابی در خلیج فارس گفت: این جزیره با دارا بودن جاذبه های گردشگری طبیعی، سواحل زیبا و دریای شفاف و با تراکم بالای مرجان ها و نیز موقعیت مناسب می تواند در کنار جزیره کیش در تکمیل میزبانی و خاطره سازی گردشگران خارجی نقش آفرینی کند.

توسعه و ترویج انواع گردشگری موضوعی با توجه به زیر ساخت ها و ویژگی های اختصاصی جزیره کیش بویژه در خصوص گردشگری سلامت، گردشگری پزشکی، گردشگری دریا پایه، گردشگری نمایشگاهی، گردشگری فرهنگی، هنری و تفریحی از جمله مباحثی بود که در این نشست مورد تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست عضو هیات مدیره و مشاور مدیر عامل هلدینگ وگاس و رئیس هیات مدیره شرکت ساتراپ سیر، نوردویند و وگاس فلای روسیه، همچنین مدیران شرکت های هواپیمایی پگاسوس و ساوتویند ترکیه و ایرلاین ارمنستان حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.