بازدید سایت : ۵۷۹۷۴

پس از سال ها وقفه؛ ناوگان حمل و نقل عمومی کیش نوسازی می شود

مسیر واردات خودرو به کیش با تلاش های شبانه روزی هموار شده و پلاک گذاری اولین خودروی ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره تا یک ماه آتی انجام می‎شود.

پس از سال ها وقفه؛ ناوگان حمل و نقل عمومی کیش نوسازی می شود
تین نیوز

مدیر حمل و نقل عمومی منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه پس از سال ها انتظار، ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره نوسازی می شود، گفت: مسیر واردات خودرو به کیش با تلاش های شبانه روزی هموار شده و پلاک گذاری اولین خودروی ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره تا یک ماه آتی انجام می‎شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، میثم سام بند طی نشست خبری با اصحاب رسانه، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش پس از سال ها وقفه را یک دستاورد ارزشمند دانست و اظهار کرد: ۷۶۷ دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره وجود داشت که ۲۰ دستگاه به دلیل وضعیت بسیار نامناسب از رده خارج شد.

سام بند ادامه داد: ۴۳۴ دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش معادل ۵۶ درصد آن ها فرسوده و نیازمند بازسازی است.

وی از برنامه ریزی برای پرداخت تسهیلات به مالکان تاکسی ها جهت نوسازی این ناوگان اشاره و بیان کرد: در خصوص نوسازی و بهسازی این ۴۳۴ دستگاه، در فاز اول بسته های سرمایه گذاری درحال آماده سازی است تا بخشی از هزینه نوسازی تاکسی را از محل تسهیلات، بخشی از محل اسقاط خودرو و الباقی توسط راننده تامین شود.

وی همچنین به فعالیت ۳۳۳ دستگاه خودروی مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش اشاره کرد و افزود: این تعداد خودرو فعلا نیاز به نوسازی ندارند و تمرکز ما روی خودروهای مدل ۲۰۱۴ به پایین خواهد بود.

سام بند با بیان اینکه قیمت تمام شده خرید مینی بوس برای مالکان ورانندگان صرفه اقتصادی ندارد، گفت: در همین راستا همزمان با طرح نوسازی مینی بوس ها، روند بهسازی نیز اجرا می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.