بازدید سایت : ۳۲۷۴۳

اجرای ساخت ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی در استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در حال حاضر ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان در حال ساخت است.

 اجرای ساخت ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی در استان همدان
تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان گفت: در حال حاضر ۱۲ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان در حال ساخت است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهرداد آهکی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بیان کرد:  این استان داری ۴۳ مجتمع خدمات رفاهی فعال بوده و ۱۲ مجتمع نیز در حال ساخت است.

آهکی تاکید کرد: ۴۵ مجتمع خدماتی رفاهی نیز در محورهای روستایی و فرعی در دست استعلام است.

وی تصریح کرد: این مجتمع ها با محوریت های گوناگون شامل رستوران، خدمات خودرویی، پارکینگ و... در حال احداث است.

آهکی با تاکید بر اینکه عمده هدف گذاری در محورهای شریانی و گردشگری است، افزود: خوشبختانه به لحاظ تعداد مجتمع ها در سطح کشور رتبه نهم را داریم.

این مسئول ادامه داد: مجتمع های خدمات رفاهی با تمرکز ارائه خدمات برای کاربران جاده ای، در تأمین امنیت و رفاه حال مسافران، فراهم کردن آسایش، کاهش تصادفات، کاهش اتلاف وقت و افزایش جاذبه های گردشگری بسیار موثر هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با تأکید بر استراحت ۱۵ دقیقه ای در ازای هر دو ساعت رانندگی، بهترین محل توقف و استراحت را مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی برشمرد و اظهار داشت: کاربران جاده ای می توانند با بهره گیری از سامانه ۱۴۱ از محل مجتمع ها در طول مسیر مورد نظر مطلع شده و سپس با برنامه ریزی مناسب نسبت به سفر خود اقدام کنند.

آهکی افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب و انجام سفر ایمن نظارت های ویژه بر عملکرد مجتمع های خدماتی رفاهی بین شهری در طول هفته اعمال می شود.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ نوبت نظارت از حدود ۵۰ مجتمع خدماتی رفاهی با حضور کلیه ادارات مرتبط در سطح استان انجام شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.