بازدید سایت : ۴۱۰۹۳

افتتاح کنارگذر اسدآباد برای اربعین در صورت تامین اعتبار

هر چه زودتر باید هر دو لاین رفت و برگشت کنار گذر اسدآباد راه اندازی شود، در غیر این صورت هر دولاین آن به دلیل موارد حوادث تصادفات فوتی رخ داده باید مسدود شود.

افتتاح کنارگذر اسدآباد برای اربعین در صورت تامین اعتبار
تین نیوز

جانشین رئیس پلیس راه استان همدان از وقوع یک فقره تصادف منجر به فوت در کنارگذر اسدآباد خبرداد و گفت: هر چه زودتر باید هر دو لاین رفت و برگشت کنار گذر اسدآباد راه اندازی شود، در غیر این صورت هر دولاین آن به دلیل موارد حوادث تصادفات فوتی رخ داده باید مسدود شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ ارسلان سرمدی اظهار کرد: کنارگذر اسدآباد یکی از جمله پروژه هایی است که از سال های گذشته شروع شده و تاکنون در دست اجراست، در حال حاضر لاین و مسیر برگشت این پروژه از سمت کرمانشاه حدود دو ماه قبل زیر بارترافیک رفته است.

سرمدی ادامه داد: مسیر رفت به سمت کرمانشاه این کنارگذر در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی ۹۹ درصد بوده و برای تکمیل یک درصد باقی مانده پروژه نیاز است برای ورودی و یا خروجی آن نسبت به نصب نیوجرسی و پل روگذر اقدام شود که این این امر انجام شده و منتظر راه اندازی آن هستند.

وی با بیان اینکه بنا به گفته مسئولان شهرستان اسدآباد مسیر رفت کنار گذر این شهرستان در صورت تامین اعتبار در اربعین زیر بار ترافیک خواهد رفت، تصریح کرد: برخی از خودروها برای اینکه مسیر کوتاه تر شود در ساعات خلوت روز خلاف جهت از این مسیر دارای تردد هستند که این امر از ابتدای سال تاکنون موجب دو یا سه مورد تصادفات فوتی در این مسیر شده است .

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این حوادث ناگوار راه اندازی هر چه سریعتر مسیر رفت کنار گذر شهرستان اسدآباد ضروری است در غیر این صورت باید هر دو مسیر این کنار گذر هر چه سریعتر مسدود شود.

سرمدی از سانحه تصادف رخ به رخ دو دستگاه خودروی سواری در ابتدای پارک جنگلی این شهرستان در صبح امروز خبر داد و خاطر نشان کرد: متاسفانه این تصادف دلخراش دارای دو فوتی و یک مصدوم بوده است.

کاهش ۲۶ درصدی تصادفات فوتی جاده های همدان 

وی در تشریح این سانحه دلخراش تصریح کرد: در ساعت چهار بامداد امروز یک دستگاه سواری پژو پارس از ابتدای پارک جنگلی اسدآباد خلاف جهت خودروها وارد مسیر یکطرفه کنارگذر شده و با یک دستگاه سواری پراید که در مسیر قانونی و مجاز خود در حال حرکت بوده است شاخ به شاخ می شود.

سرمدی گفت: متاسفانه در این حادثه راننده و سرنشین خودروی پراید که زوج میانسال ۵۵ و ۵۰ ساله بوده اند در دم فوت و راننده پژو پارس دچار مصدومیت شده که توسط نیروهای اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی انتقال داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال علاوه بر این حادثه دو تا سه مورد فوتی دیگر نیز به دلیل خلاف جهت حرکت کردن در ساعات خلوت روز در این مسیر اتفاق افتاده است که در یک مورد آن می توان به تصادف چندی پیش یک دستگاه پراید با موتور سیکلت و جان باختن موتور سوار اشاره کرد.

سرمدی در ادامه از کاهش ۲۶ درصدی موارد تصادفات فوتی کل محورها و جاده های استان همدان در سه ماه نخست امسال به نسبت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: خوشبختانه به خاطر اقدامات انجام شده از جمله نصب نیوجرسی، روشنایی و تعریض گردنه اسدآباد، موارد تصادفات فوتی این گردنه حادثه خیز به حداقل رسیده است و امسال تنها یک مورد تصادف فوتی در گردنه اسدآباد داشته ایم که دلیل آن لغزندگی راه و بارندگی بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.