بازدید سایت : ۲۶۱۲۰

تسریع در تکمیل کنارگذر اسدآباد در دستور کار است

تسریع در تکمیل کنارگذر اسدآباد با توجه به اهمیت این پروژه ارتباطی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

تسریع در تکمیل کنارگذر اسدآباد در دستور کار است
تین نیوز

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: تسریع در تکمیل کنارگذر اسدآباد با توجه به اهمیت این پروژه ارتباطی در دستور کار وزارت راه و شهرسازی قرار دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا کدخدازاده در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر اسدآباد افزود: کنارگذر یا کمربندی اسدآباد از پروژه های مهم ارتباطی و ترانزیتی کشور به شمار می رود که حدود یک و نیم یا ۲ ساله است که احداث شده اما به جهت مسایل ایمنی و تعیین تکلیف تقاطع های منتهی به آن و پل های زیرگذر مربوط به آن و محدودیت های اعتباری هنوز مورد بهره برداری قرار نگرفته است.

کدخدازاده گفت: احداث تقاطع ابتدایی کنارگذر اسدآباد از سمت کرمانشاه مراحل پایانی خود را پشت سر می گذرد و این امکان وجود دارد که در مرداد ماه یا پیش از اربعین مورد بازگشایی قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: زیرگذر و پل هایی نیز در این مسیر برای عبور و مرور روستاییان، تراکتور و ادوات کشاورزان و احشام باید تعبیه شود که با توجه به محدودیت های زمین برای بررسی این موارد امروز به اسدآباد سفر کردیم.

کدخدازاده افزود: اینکه مسیر زیر عبور قرار داده و پل ها و زیرگذرهای آن در حین کار احداث شود یا اینکه این موارد نیز ابتدا تکمیل و سپس طرح به بهره برداری برسد ۲ موردی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طراحی این زیرگذرها با هماهنگی راهداری و هماهنگی پلیس راه است ممکن است از نظر آیین نامه ای این اقدامات مقداری زمان بر باشد اما پیشنهاد این است که با تکمیل تقاطع انتهایی، چهار باند کنارگذر را زیر عبور بیاندازیم و تمهیدات ترافیکی لازم از سوی پلیس راه و راهداری انجام شود تا مردم زودتر از این مسیر استفاده کنند در غیر این صورت، مسدود نگه داشتن پروژه کنار گذر تا تکمیل نهایی به تصمیم شورای ترافیک بستگی دارد.

نماینده اسدآباد: افتتاح کنارگذر منوط به تامین ایمنی آن است

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید با اشاره به دیدارش با وزیر راه و شهرسازی و سفر امروز معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور به این شهرستان گفت: به دلیل مسایل ایمنی پروژه کنارگذر اسدآباد سال ۹۸ اجازه افتتاح این مسیر را ندادم چرا که پیش از بهره برداری باید زیرگذرها وموارد ایمنی این مسیر لحاظ و تکمیل شود تا مردم حین استفاده از آن دچار مشکل نشوند.

علی اکبر رنجبرزاده ادامه داد: ایمن سازی، خط کشی و ساخت تقاطع های ورودی و خروجی باید کاملاً استاندارد انجام شده و بعد پروژه تحویل داده شود.

وی افزود: در مسیر راه پالیز به سمت روستاهای دهگلان و هلور بالا و پایین و شیلاندر و روستاهای تویسرکان نیز تلاش داریم با ایمن سازی و ساخت زیرگذر از بروز سوانح جلوگیری کنیم.

رنجبرزاده اضافه کرد: احشام و تراکتورهای کشاورزان پالیز بخش جنت آباد نیز در این محدوده عبور و مرور می کنند که باید برای آنان زیرگذری احداث شود و در این رابطه باید با وزیر راه و شهرسازی رایزنی کرده و با اخذ اعتباری افزون با ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات راهداری کشور نسبت به این مهم اقدام داشته باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.