بازدید سایت : ۳۵۸۹۲

بلاتکلیفی اتصال راه آهن نهاوند به شبکه ریلی کشور

پروژه اتصال راه آهن نهاوند به شبکه ریلی متأسفانه تنها برای تکمیل ۲۳ کیلومتر سال هاست بلاتکلیف باقیمانده است.

بلاتکلیفی اتصال راه آهن نهاوند به شبکه ریلی کشور
تین نیوز

نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه اتصال راه آهن نهاوند به شبکه ریلی متأسفانه تنها برای تکمیل ۲۳ کیلومتر سال هاست بلاتکلیف باقیمانده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، علیرضا نثاری با اشاره به اقداماتی که باید در جهت توسعه راه ها و تسهیل نحوه تردد در حوزه انتخابیه خود انجام دهد، اظهار کرد: تامین زیرساخت های لازم در حوزه راه یکی از مهمترین برنامه هایی است که در جهت رفع مشکلات این منطقه در دستور کار داریم و قطعا بهسازی و ایمن سازی راه های این شهرستان را در چند محور به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.
وی افزود: نیاز است اقدامات مفیدی در خصوص اتصال راه آهن این منطقه به شبکه ریلی کشور انجام شود چرا که متاسفانه تنها برای ۲۳ کیلومتر از خطوط ریلی که باید تا شهرستان توسعه داده می شد چند سال است که این پروژه بلاتکلیف باقی مانده است.

پروژه سد گرین پس از ۱۶ سال فقط ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

نثاری با بیان اینکه پروژه سد گرین نیز بعد از ۱۶ سال فقط ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، ادامه داد: ما سد گرین را با ۱۰ میلیون مترمکعب آب داریم که بعد از گذشت ۱۶ سال تنها ۱۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که این روند به هیچ وجه قابل قبول نیست و بنده در صحن علنی مجلس به وزیر نیرو در این خصوص تذکر داده ام.
نماینده مردم نهاوند در مجلس در ادامه با اشاره به اینکه مردم نهاوند از کمبود امکانات بهداشتی و درمانی رنج می برند، گفت: به رغم اقدامات مثبتی که در راستای توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان برداشته شده هنوز مشکلات و کمبودهای فراوانی در این بخش وجود دارد.
وی یادآور شد: بازگو نکردن کمبودها و مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان باعث می شود نقاط قوت هم به خوبی دیده نشود، ما به دنبال ایفای حقوق مردم هستیم. 
نثاری با بیان اینکه سطح تعهدات پزشکان در خدمات رسانی به بیماران باید توسعه پیدا کند، افزود: ارائه خدمات جاری هست ولی راضی کننده نیست و مردم از کمبود امکانات رنج می برند. 
نماینده نهاوند در مجلس بیان کرد: در بخش های مختلف بیمارستان ها و مراکز درمانی با کمبود پزشک و کادر درمان مواجه هستیم که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی باید پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار دهند.
به گفته وی، تامین پزشک عمومی، چشم پزشک، دندانپزشک، پزشک متخصص زنان و زایمان، متخصص بیهوشی، جراح عمومی، پرستار و نیروی خدماتی در بیمارستان های این شهرستان و همچنین درخواست رسیدگی به رفع کمبود برخی داروهای خاص و شیرخشک از مواردی است که باید دنبال شود. 
نثاری، افزایش رشته های دانشگاهی در دانشکده پیراپزشکی این شهرستان و موضوع خوابگاه را از دیگر مطالباتی دانست که نیازمند توجه ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.