بازدید سایت : ۴۶۸۸۳

پروازهای همدان به نجف و مشهد از ۲۵ مرداد آغاز می شود

پس از انجام موفقیت آمیز پروازهای حجاج به بیت الله الحرام برقراری پروازهای فرودگاه به عتبات عالیات نیز پیگیری شد که امروز به سرانجام رسید.

پروازهای همدان به نجف و مشهد از ۲۵ مرداد آغاز می شود
تین نیوز

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: پس از پیگیری های مستمر و با همدلی و همراهی بین مسوولان استان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، سرانجام پروازهای فرودگاه همدان به عتبات عالیات و مشهد کلید خورد و نخستین پروازهای دوسویه در مسیر همدان نجف و همدان مشهد از ۲۵ مرداد برقرار می شود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سید مجتبی حسینی اظهار کرد: پس از انجام موفقیت آمیز پروازهای حجاج به بیت الله الحرام برقراری پروازهای فرودگاه به عتبات عالیات نیز پیگیری شد که امروز به سرانجام رسید.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته نخستین پرواز ویژه اربعین حسینی از روز پنجشنبه ۲۵ مرداد از فرودگاه بین المللی همدان به مقصد نجف اشرف انجام می شود.

حسینی تصریح کرد: در همان روز پروازهای دوسویه فرودگاه همدان و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مقدس نیز آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروازها توسط شرکت هواپیمایی آوا انجام می شود، تاکید کرد: جزئیات نحوه خرید بلیت و همچنین ساعات پرواز در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: قیمت پروازهای مسیر همدان- نجف و بلعکس ویژه اربعین ۱۰ میلیون تومان برای رفت و برگشت نرخ گذاری شده است.

وی خاطرنشان نشان کرد: این اتفاق مبارک با حمایت و همراهی های استاندار و نمایندگان محترم مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی رقم خورده است و همچنین دنبال سایر پروازهای فرودگاه همدان نیز هستیم.
فرودگاه بین المللی همدان با قدمتی ۸۰ ساله و داشتن بلندترین برج مراقبت فرودگاه های کشور، امکان فرود و پرواز هواپیماهای پهن پیکر را دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.