بازدید سایت : ۲۸۴۵۳

بزرگ ترین ایستگاه راه آهن کشور در همدان به بهره برداری می رسد

شاهد آن هستیم که همدان در برخورداری از راه به عنوان مهم ترین محور توسعه گام های بلندی بر می دارد.

بزرگ ترین ایستگاه راه آهن کشور در همدان به بهره برداری می رسد
تین نیوز

فرماندار همدان با بیان اینکه بزرگ ترین ایستگاه راه آهن کشور در همدان به بهره برداری می رسد، گفت: شاهد آن هستیم که همدان در برخورداری از راه به عنوان مهم ترین محور توسعه گام های بلندی بر می دارد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مسلم مخفی با اشاره به برگزاری جلسه بررسی آخرین وضعیت راه های در دست ساخت همدان و پروژه ایستگاه راه آهن، اظهار کرد: در این جلسه معاون ساخت و توسعه راه های کشور حضور داشت و تصریح کرد: ایستگاه راه آهن همدان که به زودی به بهره برداری می رسد با عرصه ای بیش از ۱۷۰ هکتار بزرگترین ایستگاه راه آهن کشور است.

مخفی با قدردانی از نقش بسیار مؤثر نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در توسعه راه های جاده ای و راه آهن در استان همدان و بلکه غرب کشور، تصریح کرد: راه آهن همدان ملایر برای ما بسیار مهم است چرا که این مسیر در واقع همدان را به کریدور بزرگ شمال به جنوب کشور متصل می کند.

فرماندار همدان با اشاره به ضرورت ارتقاء راه دسترسی به راه آهن همدان، یادآور شد: این مسیر به طول ۵.۵ کیلومتر نیز در حال انجام است و همزمان با افتتاح ایستگاه به بهره برداری می رسد.

وی همچنین به موضوع ساماندهی ورودی های شهر همدان اشاره کرد و گفت: فاصله بین میدان شهید همدانی (فرودگاه) تا ابتدای آزادراه همدان ساوه باید تبدیل به اتوبان شده یا از هر دو طرف تعریض شود که این پروژه نیز در دست پیگیری است.

مخفی با اشاره به ضرورت تسریع در پروژه همدان قهاوند، تصریح کرد: با پیگیری های دکتر حاجی بابایی اعتبار یکصد میلیارد تومانی به این پروژه اختصاص یافته و هم اکنون پروژه با سرعت قابل قبولی در حال اجراست و همچنین اتصال قهاوند به آزادراه همدان ساوه اجرایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، وی از پیگیری ها و توجه استاندار و نمایندگان همدان در مجلس در موضوع ارتقاء راه های استان قدردانی کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.