نیاز آشنایی هرچه بیشتر مردم با قوانین فرودگاهی
تیننیوز| مدیر ترمینال و مشاور رسانهای مدیر کل فرودگاههای استان هرمزگان از برنامه ریزی جهت آشنایی هرچه بیشتر مردم با برخی قوانین فرودگاهی خبر داد.
حسین پاسلار افزود: با توجه به شرایط ویژه در حوزه فعالیت های فرودگاهی در راستای تنویر افکار عمومی و آشنایی هرچه بیشتر مسافرین با بعضی قوانین در حوزه خدمات مسافری برنامه های خاصی در سطح فرودگاههای استان در دست تدوین است که به زودی از طریق رسانه ها اعلام خواهد شد
پاسلار گفت: متاسفانه یکی از مشکلات و معضلات موجود در روند پذیرش مسافرین در فرودگاهها عدم آگاهی کافی برخی مسافرین از بعضی قوانین فرودگاهی است که مشکلات زیادی را در روند مدیریت ترمینال ایجاد میکند .
پاسلار ادامه داد: به عنوان مثال طبق قوانین در پرواز های داخلی 25 دقیقه قبل از پرواز کانتر های پذیرش بسته خواهد شد و دیگر پذیرش مسافر جهت پرواز انجام نخواهد گرفت و علت این امر نیز کارها و فعالیت های بعد از پذیرش مسافر بوده که پروسه خواصی داشته که حتما باید به شکل دقیق و منظم انجام شود که زمان خاصی در بر خواهد داشت .
پاسلار با بیان اینکه حضور 2 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه پیش نیاز راحتی هرچه بیشتر برای مسافرین خواهد بود اضافه کرد: علت زمان بری در فعالیت های فرودگاهی برنامه های خاص این حوزه بوده که در روند پذیرش مسافرین و همچنین برنامه ریزی برای پرواز صورت میگیرد و ما از مردم خواهشمندیم با حضور به موقع در فرودگاه ما را در ارائه هرچه بهتر خدمات یاری کنند