بازدید سایت : ۴۵۷۲۲
طی نشستی در سازمان هواپیمایی اعلام شد

برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنایع هوایی در شهریور

برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنایع هوایی در شهریور

تین نیوز | نشست وابستگان اقتصادی سفارت خانه ها و نمایندگی های خارجی، با حضور رئیس سازمان هواپیمایی كشوری و به منظور اطلاع رسانی نخستین كنفرانس بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و همكاری در حوزه صنایع هوایی و هوانوردی ایران و هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران، در مركز آموزش و پژوهش های بین المللی وزارت خارجه برگزار شد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری، علیرضا جهانگیریان، رئیس سازمان هواپیمایی كشوری و رئیس نخستین كنفرانس فرصت های سرمایه گذاری در حوزه صنایع هوایی، در نشست مذكور اظهار داشت: علیرغم تحریم های اعمال شده بر صنعت هوانوردی ایران طی سال های بعد از انقلاب اسلامی موفقیت های چشمگیری در حوزه های مختلف صنعت اعم از طراحی و ساخت انواع پرنده ها، ارائه خدمات تعمیرات سنگین هواپیماها و ارتقاء سطح ناوبری هوایی و خدمات فرودگاهی داشته است.
 
وی در افزود : جمهوری اسلامی ایران بر اساس اسناد بالادستی و اهداف تعیین شده در افق 1404 در نظر دارد تعداد هواپیماهای خود را به 500 فروند و جابجایی و مسافر را به 4 برابر میزان كنونی یعنی 100 میلیون نفر برساند.
 
رئیس سازمان هواپیمایی كشوری افزود: این نشست با هدف معرفی اولین كنفراس فرصت های سرمایه گذاری در صنعت هوانوردی در شهریور ماه سال جاری در تهران و هفتمین نمایشگاه هوایی جمهوری اسلامی ایران، آبان امسال در جریزه كیش برگزار می شود.
 
جهانگیریان افزود: فرصت های متعددی از قبیل نوسازی ناوگان تجاری هوایی، تامین موتور های هوایی، تامین قطعات هوایی، تعمیرات اساسی هواپیماهای تجاری، نوسازی و تعمیرات بالگردها، نوسازی و به روزسازی فرودگاه ها، همكاری برای آموزش های هوایی و هوانوردی، همكاری متقابل برای جذب شركت های گردشگری و تبدیل ایران به هاب هوایی منطقه برای همكاری و سرمایه گذاری در صنعت هوانوردی ایران وجود دارد.
 
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطر نشان كرد: سرمایه گذاری در حوزه های مختلف هوانوردی امكان تعاملات بیشتر در عرصه بین الملل را برای كشورهای منطقه و جهان با ایران فراهم می نماید در عین حال ایران دارای توانمندهای قابل توجهی درحوزه منابع انسانی متخصص است كه می تواند توسط كشورهای كه شما نمایندگی آن را برعهده  دارید مورد استفاده قرار گیرد.
 
جهانگیریان افزود: در هفتمین نمایشگاه بین المللی هوایی، شركت های داخلی و بین المللی، توانمندی های خود را به نمایش خواهند گذاشت.
 
در این نشست، بنكدار، دبیر اجرایی كنفرانس، پرورش، مدیرعامل شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما)، شیرازیان، مجری طرح شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و میرباقری، مدیرعامل شركت فارسكو، سخنرانی کردند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.