بازدید سایت : ۴۵۷۲۲

برگزاری کارگاه آموزشی مراقبت‌های مرزی در فرودگاه امام خمینی(ره)

کارگاه آموزشی موازین بهداشتی مختص مناسک حج و پروازهای تمتع در راستای نزدیک شدن به این مراسم، با حضور جمعی از کارکنان فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی مراقبت‌های مرزی در فرودگاه امام خمینی(ره)
تین نیوز

کارگاه آموزشی موازین بهداشتی مختص مناسک حج و پروازهای تمتع در راستای نزدیک شدن به این مراسم،  با حضور جمعی از کارکنان فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، برگزار شد.

 

به‌گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، با توجه به نزدیک شدن به مراسم حج تمتع و آغاز پروازهای حجاج و با هدف ارتقاء موازین بهداشت مرزی و اطمینان از سلامت کامل مسافرین این سفر زیارتی در هنگام بازگشت به ایران و جلوگیری از ورود بیماری‌های واگیردار به سطح کشور، با حضور جمعی از کارکنان شرکت شهر فرودگاهی، اطلاعات پرواز، گمرک، گذرنامه، سپاه و پلیس در سالن اجتماعات فرودگاه برگزار شد.

 

در این جلسه آموزشی که در دو نوبت یعنی امروز چهارشنبه 17 خرداد و چهارشنبه آینده مورخ 24 خرداد 1396 برگزار شده و خواهد شد، دکتر حسین اکبری کارشناس مراقبت مرزی مرکز مدیریت بیماری‌های واگیردار و دکتر محمد نصر دادرس کارشناس مسئول اداره مراقبت مرکز مراقبت بیماری‌های واگیردار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به عنوان مدرس حضور دارند.

 

 

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.