بازدید سایت : ۴۸۰۴۴
| کد خبر ۲۹۵۹۷۸
کپی شد
در گفتگو با مدیر بازاریابی سلست ایر با تین نیوز پاسخ داده شد:

◄ پروازهای مستقیم سلست ایر از ایران به اروپا چه زمانی آغاز می شود؟ - قسمت دوم

سلست ایر با اعلام برنامه های خود در بازار هوایی ایران به زودی به نامی آشنا و قابل اعتماد برای مسافران پروازهای ایران به اروپا تبدیل خواهد شد. در بخش دوم مصاحبه کاتارینا کاستاCatarina Costa مدیر بخش چارتر و لیسینگ این شرکت هواپیمایی، تفاوت های خدمات این شرکت با سایر ایرلاین ها تشریح شده است.

پروازهای مستقیم سلست ایر از ایران به اروپا چه زمانی آغاز می شود؟ - قسمت دوم
تین نیوز |

سلست ایر با اعلام برنامه های خود در بازار هوایی ایران به زودی به نامی آشنا و قابل اعتماد برای مسافران پروازهای ایران به اروپا تبدیل خواهد شد. در بخش دوم مصاحبه کاتارینا کاستا Catarina Costa مدیر بخش چارتر و لیسینگ این شرکت هواپیمایی، تفاوت های خدمات این شرکت با سایر ایرلاین ها تشریح شده است. مخاطبان و به ویژه مسافران متقاضی پروازهای ایران به اروپا را به خواندن بخش دوم این مصاحبه دعوت می کنیم.

 

- تفاوت سلست ایر با سایر ایرلاین ها برای مسافران در چیست؟

آنچه ما در نظر داریم در واقع ایجاد یک تجربه متفاوت در سفر به ایران است. تفاوت ما برای مسافر، نه فقط در قیمت یا مسیر، بلکه در احساس، تعامل و ارزش واقعی سفر نهفته است. در سال های گذشته مسائل گوناگونی در کیفیت سفر در پروازهای بین اروپا و ایران موثر بوده اند که بسیاری از آنها ارتباطی با دنیای هوانوردی نداشته اند. مثلا مردم عادی نباید گرفتار مشکلات ناشی از تحریم هایی باشند که ربطی به مسافران عادی ندارد. این عادلانه نیست.

از طرفی محدودیت پروازهای مستقیم بین شهرهای مهم ایران و بسیاری از فرودگاه های بزرگ و کوچک اروپایی باعث می شود که سفر کردن با صرف وقت، افزایش هزینه، ریسک بیشتر، نبود رفاه کافی و شایسته، گم شدن یا تاخیر در ورود بار مسافران، و یا حتی ناممکن شدن در بعضی مسیرها به دلیل نبود ویزای ترانزیت همراه باشد. گذشته از این، از نظر زیست محیطی هم ردپای کربنی و آلودگی هوا تا چند برابر افزوده می شود که کاملا قابل پیشگیری است.

خبر مرتبط با بخوانید:

- آیا تاریخ شروع پروازها مشخص شده؟

این پرسش را هر روز دریافت می کنیم و خوشوقتم که اعلام کنم برنامه ما این است که پروازهای اکتبر به بعد را بزودی باز کنیم تا فروش ظرفیت پروازها شروع شود. وبسایت ما به همین منظور درحال آماده سازی و نهایی شدن است، اما همزمان بطور جدی پیگیر راه اندازی پروازهای چارتر هستیم تا هرچه زودتر پل پروازی بین اروپا و ایران گشوده شود، حتی اگر با تعداد پروازهای محدود شروع کنیم. همانطور که قبلا گفتم، ما در سه مرحله و طی دوازده ماه به افزایش تعداد پروازها و مسیرهای پروازی خواهیم پرداخت که روی سایت سلست ایر اعلام خواهیم نمود.

- آیا بناست که مسافر تفاوت خاصی در پروازهای شما احساس کند، یا فقط بر رفاهی که پروازهای مستقیم ایجاد می کنند تکیه دارید؟

اجازه بدهید در مورد پروازهای ایران بطور ویژه پاسخ بدهم. برای ما، سفر فقط جابجایی نیست. ما به دنبال پررنگ کردن زیبایی های حس اصیل ایرانی بودن در سفر هوایی هستیم. اینکه قصد داریم در پروازهای مرتبط با ایران از مهمانداران فارسی زبان استفاده کنیم، قطعا برای بسیاری مسافران، مانند افراد مسن تر، کودکان بدون همراه، و هرکس که زبان بیگانه نمی داند اطمینان بخش است. پذیرایی با محصولات با کیفیت و سالم، منطبق با فرهنگ و عادت های غذایی ایرانیان خواهد بود تا میزبانی شایسته در سفرها باشیم. امیدواریم که در مناسبت های فرهنگی و ملی هم بتوانیم با مسافران عزیز ایرانی همراهی کنیم.

- برای بخش پشتیبانی و خدمات جنبی چه کرده اید؟

بخش پشتیبانی ما از راه های گوناگون، از تماس مستقیم گرفته تا پیام رسان های گوناگون برخط و اپلیکشن خود سلست ایر، به زبان های مختلف پاسخگوی پرسش های پیش و پس از سفر مسافران خواهد بود. همچنین با مشگل پسندی هرچه تمام تر، بهترین شرکت های داخل و خارج از ایران را برای انجام امور گوناگون خدمات زمینی و فرودگاهی، حمل بار، کیترینگ و غیره دعوت به همکاری کرده ایم و تا حد توان نظارت خواهیم کرد تا مسافران سلست ایر سرویس شایسته و عالی را بمانند یک پکیج در طول سفرشان دریافت کنند. بازخورد مسافران ما قطعا آیینه ی رضایت شان از ایرلاین ما خواهد بود.

- جایگاه سلست ایر را در پنج سال آینده کجا می بینید؟

ما سلست ایر را نه صرفاً یک شرکت هواپیمایی، بلکه به عنوان یک پلتفرم نوآورانه در دنیای حمل ونقل هوایی و سفرهای مردمی تعریف کرده ایم. همانطور که قبلا هم اشاره کردم، در کنار تامین رفاه در سفر، ما یک برنامه بسیار خلاقانه برای کاهش هزینه ی سفرهای هوایی بدون کاستن از کیفیت و رفاه داریم، و مرحله به مرحله فناوری های نوین را به بخش های گوناگون سلست ایر خواهیم افزود. بعنوان مثال استفاده از ارز کریپتو برای سفارش بلیط، از بین بردن نگرانی برای تغییر در رزرواسیون بدون از دست دادن آن، و حتی مشارکت مستقیم مسافرانی که عضو باشگاه سلست ایر می شوند در درآمدزایی و سهم بخشی به آنان درست مثل اعضای یک خانواده. بدین گونه می خواهیم که در چشم انداز پنج ساله:

- به برند منتخب ایرانیان در اروپا و مسافران بین ایران و اروپا تبدیل شویم؛

- با تکیه بر مدل جدیدی از پیش فروش، دریافت مستقیم کریپتو و دادن امکان مشارکت در درآمدزایی، ساختار سنتی فروش بلیت را دگرگون کنیم؛

- شبک های پایدار از پروازهای مستقیم و منظم میان ایران و مقاصد کلیدی اروپایی ایجاد کنیم، اما پروازهای ویژه و مناسبی هم بصورت موقت ایجاد کنیم؛

- خدمات را فراتر از حمل ونقل صرف توسعه دهیم: شامل بسته های با ارزش افزوده مسافرتی، رزرو کم ریسک صندلی ها، ایجاد و عرضه بیمه های عالی برای مسافران، و حتی حمل بار منزل به منزل مسافران و اعضای باشگاه سلست ایر را امکان پذیر کنیم؛

- مسیرهای پروازی مان بین ایران و اروپا را به ۲۰ تا ۲۵ مسیر ثابت با پروازهای منظم افزایش دهیم؛

- و امکان ادامه پرواز به مسیرهای دوردست را با فرایند کدشرینگ و همراهی ایرلاین های دیگر به گونه ای فراهم کنیم که این خود یک کار بسیار بزرگ در خدمات رسانی به مسافران و افزایش سطح رفاه آنان خواهد بود.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.