بازدید سایت : ۵۶۱۵۹
مدیرعامل ایران ایر:

◄ پرواز بوئینگ ۷۴۷ ادامه دارد

◄ پرواز بوئینگ ۷۴۷ ادامه دارد

تین نیوز | مدیرعامل ایران ایر با اشاره به اینکه پرواز بوئینگ 747 ادامه دارد، گفت: پرواز گردشگری بوئینگ 747 آخرین پرواز این مدل از هواپیما نیست.

فرهاد پرورش در حاشیه مراسم پرواز گردشگری بوئینگ 747 به خبرنگار تین نیوز گفت: این پرواز بر اساس درخواست یک شرکت آلمانی که قبلا با آنها کار کرده بودیم، انجام شد.

وی افزود: به غیر از این هواپیما، هواپیماهای 747 دیگری هم در جهان وجود دارد ولی این هواپیما سفارش مخصوص ایران ایر در گذشته است.

وی ادامه داد: تعداد کمی از این نوع هواپیما در دنیا وجود دارد که چند فروند از آن در دیگر کشورها برای جابجایی مقامات استفاده می شود اما به طور اختصاصی در بخش مسافری از آن استفاده می کنیم.

پرورش با بیان اینکه این هواپیما تنها هواپیمای مسافربری از این نوع است که در جهان وجود دارد، گفت: علاقه مندان زیادی در دنیا هستند که تمایل دارند با هواپیماهای خاص پرواز گردشگری انجام دهند.

مدیرعامل ایران ایر ادامه داد: ما از دو چیز در این پرواز استفاده کردیم. اول اینکه نشان دادیم علیرغم تحریم ها یک هواپیمای بوئینگ قدیمی را با همه مشکلات، ایمن وعملیاتی نگهداشتیم. تا جایی که در حال حاضر از این هواپیما در مسیر پکن، کوالالامپور و بمبئی استفاده شود.

وی در ادامه افزود: مزیت دوم این پرواز این است که تعدادی گردشگر وارد کشور شده است.

پرورش با تاکید بر اینکه این پرواز آخرین پرواز این هواپیما نیست، گفت: در پرواز گردشگری مذکور 8 تا 9 ملیت حضور داشتند و از این هواپیما در حال حاضر در مسیرهایی با مدت زمان طولانی استفاده می شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • نوشمک

    پس خدا حافظی با این هواپیما قضیه اش چه بود؟ نکند باز مثل تعارف شکلات است! و شما داری بزرگش می کنی؟ راستی همه ظرفیتی که از آن استفاده کردید جناب مهندس تعارف شکلات بود؟

  • مثل خداحافظی فوتبالیستها شده. بعدا یه بازی خداحافظی رسمی فکر کنم قصدشون بیشتر سیاسی بوده تا …