بازدید سایت : ۶۴۱۰۰
دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی در گفتگو با تین نیوز مطرح کرد:

◄ ابهامات آیین نامه حقوق مسافر در مراحل تصویب ایجاد شد / شرکت ها موظف به اجرا هستند

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: انجمن شرکت های هواپیمایی در تهیه پیش نویس آیین نامه حقوق مسافر همکاری داشت اما در پروسه تصویب و در شورای عالی هواپیمایی، مواردی حذف یا اضافه و باعث شد آنچه که به صورت دستورالعمل اعلام شده، نواقص و ابهاماتی داشته باشد.

◄ ابهامات آیین نامه حقوق مسافر در مراحل تصویب ایجاد شد / شرکت ها موظف به اجرا هستند
|

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی گفت: انجمن شرکت های هواپیمایی در تهیه پیش نویس آیین نامه حقوق مسافر همکاری داشت اما در پروسه تصویب و در شورای عالی هواپیمایی، مواردی حذف یا اضافه و باعث شد آنچه که به صورت دستورالعمل اعلام شده، نواقص و ابهاماتی داشته باشد.

مقصود اسعدی سامانی در گفتگو با خبرنگار تین نیوز اظهار کرد: اگرچه شرکت های هواپیمایی نسبت به آیین نامه حقوق مسافر اعتراض دارند اما به خاطر اینکه مصوبه قانونی است و از سوی سازمان هواپیمایی ابلاغ شده، موظف به اجرای آن هستند.

وی با تاکید بر اینکه انجمن شرکت های هواپیمایی در تهیه پیش نویس آیین نامه حقوق مسافر همکاری داشت گفت: در پروسه تصویب و در شورای عالی هواپیمایی، مواردی حذف یا اضافه و باعث شد آنچه که به صورت دستورالعمل اعلام شده، نواقص و ابهاماتی داشته باشد.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با تاکید بر اینکه ابهامات موجود در آیین نامه، ممکن است در اجرا مشکلاتی برای ایرلاین ها و سازمان هواپیمایی به وجود آورد، ضمن اینکه برای مسافر هم توقع های خارج از حقوق قانونی ایجاد خواهد کرد، افزود: هر چه قانون، شفاف تر باشد هم حقوق مسافر بهتر تعیین می شود و هم ایرلاین ها به درستی می توانند به قانون عمل خواهند کرد.

اسعدی سامانی تصریح کرد: با وجود همه ابهامات، شرکت های هواپیمایی سعی می کنند رضایت مسافران را جلب کنند زیرا به رضایت و حضور مسافر در پرواز نیاز دارند و شرکت ها بدون حضور مسافران، منبع درآمد نخواهند داشت.

یادآور می شود، آیین نامه حقوق مسافر در تاریخ 31 فروردین به طور رسمی به تمامی شرکت های هواپیمایی ابلاغ شده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مسافر با شش ساعت تاخیر در فرودگاه پاسخ

    اقای سامانی با وضع موجود صحبت کردن ازحقوق مسافر به یک جوک مضحک شباهت بیشتری دارد. کدام حقوق، همان حقوقی که در هواپیمایی ماهان به مسافرین ساری ودر شرکت زاگرس توسط جناب کاپیتان یا بهتر بگویم مدیر عامل ورییس هیئت مدیره شرکت زاگرس به مسافرین داده شد.