بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

طرح آزادسازی نرخ حمل و نقل هوایی هزینه های سفر مردم را کمتر می کند

طرح آزادسازی نرخ حمل و نقل هوایی هزینه های سفر مردم را کمتر می کند

تین نیوز | نماینده شرکت های هوایی در شورای عالی هواپیمایی کشوری گفت: با اجرای طرح آزادسازی نرخ حمل و نقل هوایی، مردم می توانند با برنامه ریزی مناسب برای انجام سفرهای هوایی خود هزینه کمتری را پرداخت کنند.
 
سید عبدالرضا موسوی افزود: با اجرای این طرح و فراهم شدن زمینه های رقابت در بین شرکت های هوایی، به تدریج کیفیت خدمات هوایی به مردم نیز ارتقا پیدا می کند.
 
وی با بیان اینکه با حضور بخش خصوصی و اجرای این طرح کیفیت خدمات هوایی در کشور متنوع خواهد شد، اظهار داشت: همه شرکت های هوایی در کشور برای اجرای این طرح از آمادگی لازم برخوردار هستند، هر چند که برخی از شرکت های هوایی کوچک عملا اجرای این طرح را آغاز کرده اند.
 
رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی زاگرس یادآور شد: از سال 91 تاکنون قیمت بلیت هواپیما هیچگونه افزایشی نداشته است، اما در این مدت شاهد افزایش نوسانات ارزی و نرخ تورم زیاد در کشور بودیم.
 
موسوی تصریح کرد: افزایش قیمت ها و مسایل مختلف اقتصادی سبب می شد که هر سال پیشنهادهای زیادی را برای افزایش قیمت بلیت هواپیما داشته باشیم، اما با اجرای این طرح شرکتهای هوایی می توانند قیمت بلیت هواپیماهای خود را در یک بازده زمانی مناسب، کاهش دهند.
 
نماینده شرکت های هوایی در شورای عالی هواپیمایی کشوری افزود: بدون شک مسافری که بار کمتری دارد باید هزینه سفر کمتری را پرداخت کند، چون شرکت ها برای سفر این فرد کار کمتری را انجام می دهند و هر چه بار مسافر زیاد باشد برای نقل و انتقال این مسافر شرکت ها خدمات بیشتری را باید ارایه دهند.
 
موسوی، افزایش کیفیت خدمات هوایی، متنوع شدن نرخ بلیت هواپیما در زمان های مناسب، افزایش رقابت در بخش حمل و نقل هوایی و توجه به آموزش نیروی انسانی در این حوزه را از مزیت های اجرای طرح آزادسازی نرخ حمل و نقل هوایی در کشور عنوان کرد.
 
رییس هیات مدیره شرکت هواپیمایی زاگرس افزود: پیش از این شرکت های هوایی کوچک مجبور بودند برای تامین هزینه های مربوطه 95 درصد صندلی های خود را با قیمت کمتری به فروش برسانند، اما با اجرایی شدن این طرح شرکت ها مجاز خواهند بود از این به بعد قیمت بلیت خود را در یک دوره زمانی افزایش و یا کاهش دهند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.