سردار هادیان فر معاون حمل و نقل وزیر راه شد/ غیر متخصص جانشین متخصص شد
وزیر راه و شهرسازی در حکمی سید کمال هادیانفر را به عنوان معاون حمل و نقل به جای شهریار افندی زاده منصوب کرد.
مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، امروز سه شنبه در حکمی سید کمال هادیانفر را به عنوان معاون حمل و نقل و به جای شهریار افندی زاده منصوب و خطاب به وی تصریح کرد: با توجه به تعهد، تخصص، تجربه و سوابق ارزنده مدیریتی جنابعالی به سمت معاون حمل و نقل منصوب می شوید.
به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب معاون حمل و نقل خواستار پیگیری و تلاش در راستای اجرای همه جانبه سیاست های کلی نظام در حوزه حمل و نقل، ایجاد و راهبری نظام جامع حمل و نقل ملی، برنامه ریزی و همکاری در اجرای « ابتکار ایران راه »، تلاش برای فراهم سازی بسترهای تحقق حمل و نقل هوشمند شد.
خبر مهم امروز:
خداحافظی بذرپاش با تخصص گرایی/ نا امیدی متخصصان از انتصاب سردار هادیان فر
کابوس آزادراه قزوین رشت پایان یافت
برنامه ریزی و همکاری با سایر دستگاه های مربوط در حوزه سازماندهی و نظارت بر عرضه و فروش بلیت از دیگر موارد مورد تأکید وزیر راه و شهرسازی در این حکم انتصاب بوده است.
سردار سید کمال هادیانفر، از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بود، در سال ۱۳۸۹ به ریاست پلیس فتا رسید و در اسفند ماه ۱۳۹۷ به ریاست پلیس راهور منصوب شده بود.
انتصاب رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل و نقل
همچنین وزیر راه و شهرسازی در حکم جداگانه ای شهریار افندی زاده را به عنوان مشاور ارشد وزیر در امور حمل و نقل و رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل و نقل منصوب کرد.
در این حکم انتصاب مهرداد بذرپاش خواستار تأسیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل و نقل ، به روز رسانی استانداردها و تدوین نظام جامع کاهش سوانح حمل و نقل در بخش های مختلف و ارتقای همکاری با سازمان های داخلی و خارجی در کاهش سوانح حمل و نقل شده است.
با سلام مگر به کار گیری بازنشسته ممنون نیست .پس قانون برای مردم عادی یا هر جا که می خواهیم یکی را عزل کنیم اجرا می شه
عزل دکتر افندی زاده به خاطر بی انگیزگی و ترک فعل های فراوان و مسئولیت ناپذیری، کار خوبی بود اما آقای هادیانفر گزینه مناسبی نبود. ایشان هم سالخورده و بازنشسته اند، هم اصول علمی مدیریت و برنامه ریزی کلان حمل و نقل در مقیاس ملی و بین المللی را نمی دانند و هم از الزامات فرابخشی برای توسعه حمل و نقل (مانند اثرپذیری و اثرگذاری متقابل حوزه حمل و نقل با حوزه های انرژی، محیط زیست، فرهنگ، صنعت، کشاورزی، دیپلماسی و ...) کم اطلاع یا بی اطلاع هستند.
متأسفانه رفتار دولت به شکلی است که اساسا نمی فهمد فرصت ها در حال عبور سریع هستند و باید زودتر امید را در جوانان زنده کرد.
منظورت همان ممنوع دیگه ،درسته ؟
سلام چقدر خوب میشه طرف که بااین درجه بازنشسته میشه با حقوق بالا دوباره جایی دیگه پستی واسش ندارن کنار جوانها رو به کار بگیرند این حق وناس هست بعد همین مسعولین میگن چرا باران و برف نمیاد
انتخاب بجایی بود سردار چشم آبی مرد جسور و رسانه ای و با غیرت پلیس .. حالا این گوی و این میدان ..همان جایی که همواره مورد اتهام در مورد تصادفاات منجر به مرگ در خودرو ها بود همین پست مبارک شماست ببینیم چه خواهی کرد حالا خودت یا متهم میشوی یا رفع اشکال و اتهام ....موفق باشید
در حوزه تخصص، غیرت حرف نمی زند! تخصص و دانش و تجربه حرف میزند. ایشون در حوزه هوایی و ریلی و جادخ ای هیچ تخصص و آشنایی ندارد. فقط در بخش ایمنی راه ها تجربه دارد . بهتر بود ایشون را در کمیسیون ایمنی راه ها بگار می گرفتند. نه در سمت مدیریت حمل و نقل!! ضمنا نیروهای تحصیل کرده و با تجربه و متخصص زیادی برای این جایگاه داریم که بخاطر باند بازی و جناح بازی از اونها استفاده نمیشه!!
مملکت دارد میافتد دست پاسبانها
خیلی وقته افتاده این سوغات احمدی نژاد بود که پای نظامیان را به تمام ارکان کشور باز کرد روحانی خواست اوضاع رو به حالت عادی بر گرداند زدن زیر لنگش ودوباره نظا میان همه کاره شدند
اولا که مدرک تحصیلی ایشون با شغل جدیدش در ارتباطه.دوما ایشون تخصص و وجدان کاربش را نشان داد.سوما نطامی ها خیلی از تو کت و شلواری بهتر تا حالا کار کردن.نظامی غیرت داره
آخ وبخت ای مملکتی که اموراتش در دست رسایی و زاکانی و بذر پاش و.. باشه
آخ تا قیومت به حال مردم ایران
حالا مثلاً دست رحمتی دادمان پورسید آقایی و .... بود چه اتفاقی افتاد خیلی گلستان شد
ایشان درپایان کارش در راهور از مردم عذرخواهی کرد حالا چطور برای معاونت حمل و نقل وزارت راه منصوب شد!!؟؟ یعنی یک پلیس هم علم دریا نوردی دارد و هم هوانوردی !!!! وزیر ی که خودش ناشی باشد اینچنین معاون انتخاب می کند
چه خبره حالا همه آخ آخ میکنند. هر کسی بگذارند نق میزنند. ولی کن بابا. نظرات آبکی. حالا مدیران قبلی آسمان و دریا و زمین میشناختند. حداقل این آقا یک بخش کار مسلط هست و جایگاه بالایی برای پیگیری امور داره و اگه بخواد میتونه کارهای مثبتی انجام بدهد
حالا چیز گفته شما رسمی نگیر
طلب حلالیت بسیار کار بجایی بود.هر کسی موقع رفتن بتونه حلالیت و عذر خواهی کنه خوبه و پسندیده است.پلیس را هوشمند و با متخلان برخورد هوشمند و مقتدری کرد.شما چرا ناراضی هستی نکنه بهت فشار اومده
بلاخره چی شد با این تیتر خبرتون؟
سردار عزیزم جانم فدای جان فشانیهایت شماکه دستور توقف یکساله گواهینامه ها را صادر کردی عاجزانه تقاضامیکنیم لطفا پیگیر تسریع در روند اجراییشدن این آیین نامه مهم باشید بخدا نان خیلی از ما جوانان آجرشده لطف کنید قبل از پایان امسال اجرایی شدنش را به عمل برسانید باتشکر
چون یکبار هم سرپرست وزارت راه و شهرسازی شده بود و متخصص ترین فرد در وزارتخانه هست بذرپاش بیسواد، غیرمتخصص از ناحیه دکتر افندی زاده ترس داشت....
درسته که آقای هادیانفر شخص مناسبی برای این پست نیست ولی لطفا درباره آقای دکتر افندی زاده هم بزرگنمایی نفرمایید . ایشون معروفند به ترک فعل.
بذرپاش در عزل ایشان کار درستی کرد و البته در نصب آقای هادیانفر اشتباه کرد.
باید تمام هیئت دولت رو از نیروهای نظامی انتخاب کنند تا بساط رانت بازی سیاسیون بی خاصیت جمع بشه
بدا بحال کشوری که تفکر امثال شما را دارد
راست میگی چون وقتی همه یک دست شدن فسادهای مثل چای دبش اصلآ رونمیشه که اعصاب مردم خورد بشه
نه اینکه در نیروهای نظامی کم جاسوسی و دزدی صورت میگیره!!
خدا پدرتا بیامرزه.نظامی حلال خوره
سلام .۲۴سال هست راننده خطی بین شهری هستیم.قبلا بااتوبوس کارمیکردم الان سمند بین شهری ....یعنی فرق نمیکنه برای هردو مدارک یکی هست هردو ناوگان عمومی وبین شهری هست .صورت حساب میگیرم بعدسوارکردن مسافر.ولی چرابیمه تکمیلی نداریم .پولشوشرکت مسافربری میگیره ولی خبری نیست .هیچ کسی ازاداره حمل ونقل وپایانه نمیادببینه راننده بیمه تکمیلی داره یانه.شرکتها شده خودسر....تااعتراض میکنی بهانه میارن هزارتا....وعده سرخرن.چرا پایانه وحمل ونقل ازراننده حمایت نمیکنه فقط شرکت وحمایت میکنه ....فقط به راننده گیردادن رابلد هستن.تمام....مابه تفاوت پول بنزینمون راچندماه واریزنمیکنن
پول صورت حساب برحسب درجه شرکت هست .که همشون درجه یک ازراننده دریافت میکنن.بیمه بدنه نمیزنن .بیمه تکمیلی نمیکنن.شده همش اختیاری چرااداره حمل ونقل وپایانه رسیدگی نمیکنن.چرا نمیادبپرسه ازراننده یا ازشرکت ....دستشون تویه کاسه هست.اقای مسول خواهشن یه قانونی بزارین تا شرکتهاخلاف نکنن ...همشون شدن دل بخواهی ...
آفرین بر مهرداد بذرپاش .همه مردم از دست مسئولین بی لیاقت می نالند شما نامتخصص بجای متخصص.
اخه خود بذر پاش بیسواد که با شانتاژ بسیج دانشجویی بالا اومده بیش از این انتظاری ازش نیست .
مرد بزرگی طلا بیست😘😘😘😘
نظام شده موروثی وگرنه این الان باید بازنشته میشد نه اینکه تازه بازگذاشتن ریس اینجا
متعهدجای.متخصص.
انتصاب رابطه ای. انتصاب هم باند و هم جناح انتصاب
متاسفانه انتصاب افراد بی ربط به حوزه تخصصی در همه وزارت راه وجود دارد.
بسیار ربط داره.بهترین کار را کرد.حالا خواهید دید تغیرات را.
مملکت همین جور هیچ کس سرجای خودش نیست
مسئولین بی کفایت برکنار نمی شوند بلکه از سمتی به سمتی دیگر منتقل می شود
بخورید و بیاشامید ولی دزدی نکنید
ماشین امضا که که دیگه تخصص نمیخاد. کارهای روزانه توسط متخصصین اون حوزه انجام میشه. سرپرستم که ازبالادست تلفن میزنن .(بله قربان تعظیم عرض میشه. قمبلفنگینا.). حالا ربات باشه هادیانفر باشه. هادیانفر میمونه و رفقا ورانت و رشوه و پشت هم اندازی. کاری داره.؟ ضرغامی میشه وزیر راه های شهری و بین شهری. /b>
ای بالا این مملکتکی سرحای خودشه که این بابا حالامیخواد سرجای خودش باشه
به نظر می رسد وزیر راه وشهر سازی به دنبال سازندگی نیست وفعلا به دنبال بالندگی خود قدم بر می دارد
اینکه یک افسر راهنمائی رانندگی را که هیچ علمی در خصوص حمل ونقل ندارد وحتی از شقوق مختلف حمل ونقل بی خبر است را معاون حمل ونقل خود می کند یعنی حمل ونقل برای ایشان بیشتر نقش کشک را دارد وبس.
می خواهد رئیس جمهور شود، لذا باید با افراد حرف شنو کار کند
مملکت ماپر از این غیرمتخصص هاهست چیز تازه ای نیست نباید تعجب کرد
بذرپاش خودش هم متخصص نیس
درایران رابطه جای رابطه را گرفته .این آقا یک پلیس است .به سازمان راهداری چه ارتباطی دارد . نتیجه این گونه سوئ استفاده ها ایجاد مشکلات برای مردم و مملکت است .
آقای هادیانفرد عملکرد بسیار ضعیفی در پلیس راهور داشت و مناسب این شغل جدید نیست
واقعا مدیری در کشور نمانده،،،، همه نخبه گان ایران را ترک کردند یعنی مجبورشان کردند به ترک وطن،، به همین دلیل به خاک سیاه نشستیم
تا بوده همینطور بوده افراد لایق کنار . نالایقها سر پست
خود بذرپاش بی تخصص است و اینگونه در مملکت و نظام ضربه خوردیم
خوبه .دیگه خیالمون راحت شدسردار عزیز تمام نقاط حادثه ساز راههای کشور را رفع و رجوع میکند
هم جان مردم درامان است و هم بیمه ضرر نمیده
چون ایشان در چهارسال گذشته جلو پلاک کردن ماشینهای بی کیفیت گرفت. موفق باشید سردارعزیز
موفق باشند آقای سردار ❤️ مردمی بود بشدت مخصوصا در ثبت سند اسناد ماشین بدون مراجعه به دفترخانه ها خیلی تلاش کرد
چطور هیئت وزیران تصویب کرده دیگر از بازنشسته ها استفاده نکنید پس چرا؟؟؟
با سلام.
ابتکار جدید ،(در قالب طرحی در حد یک سازمان مستقل با حداقل هزینه واستفاده از امکانات موجود)،درامر، کاهش تصادفات جاده ای ودرون شهری،ودرامدزائی کلان برای دولت محترم بدلیل بهره وری بالا،اماده ارائه وهمکاری با وزارت راه ترابری جمهوری اسلامی ایران
ارادتمند: زائری
کشتار تصادفات در ایران ده برابر جنگ اکراین
انصاف وعدالت
متخصص گند زده..
متعهد هم دزد شده!!
سلام
الف) جناب وزیر ، آقای افندی زاده را به ریاست مرکزی منصوب کرده اند که قرار است توسط ایشان تاسیس شود؟؟!!!
ب) " مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل و نقل " چیزی نیست جز یک بار جدید بر دستگاه فشل و سنگین دیوانسالاری کشور. پسوند " ملی" بر چه اساسی بدنبال " مرکز" آمده است؟
ج) هیچ مرکز ملی و غیر ملی نمیتواند همزمان در تحلیل سوانح ریلی و سوانح جاده ای و سوانح هوائی و سوانح دریایی متخصص باشد. این چهار مقوله به لحاظ تخصصی کاملا از هم منفک هستند و نقاط اشتراک بسیار کمی دارند. سوانح ریلی را فقط متخصصان کارکشته ریلی میتوانند تحلیل کنند. همین قاعده در مورد آن سه حوزه دیگر هم صادق است.
سلام، حالا مگه خود بذرپاش تخصص دارد، که نیازی به معاون متخصص داشته باشد.
آقای بذرپاش که پله های ترقی را با واسطه و یا بی واسطه ۱۰۰ تا یکی طی کرده، کجا در زمینه راه و حمل و نقل و شهرسازی دارای تخصص و یا تجربه است.
ما سردار هادیانفر را به عنوان یک افسر عالیرتبه و دلسوز در حوزه پلیس می شناسیم و برای ایشان هم احترام قائل هستیم، ولی ، ایشان تا بخود بیاید و بخواهد همه شقوق حمل و نقلی وزارت راه و شهرسازی را بشناسد، عمر دولت رئیسی تمام است و به هیچ وجه نمی تواند، تاثیر موثری بر روندهای وزارت بگذارد، مگر اینکه، واقعا برنامه از قبل تهیه شده ای وجود داشته باشد که لازمه اجرای آن، وجود روحیه نظامی و دستور دهی از بالا به پایین باشد، که باز هم بعید به نظر می رسد که کارشناسان خبره وزارت ، تاب تحمل دستورات نظامی را داشته باشند.
درود بر رهبر عزیزمون درود بر سردار پر تلاش و با لیاقت
حیف که سردار از راهور خارج شد
لیاقت و جایگاه سردار از وزیر راه هم بیشتره سردار افتخار رهبری و نظامه خدا خفظش کنه
بازنشستگی ندارن که به همین خاطره درد ما بازنشسته کسی نمیفهمه
اخه پلیس وچه به راهداری
ستوان بودم ایشون سرهنگ بود سروان شدم ایشون سرتیب دو شد سرهنگ شدم ایشون سرتیپ شد هفت ساله باز نشست شدم ایشون همچنان شاغله والا نوبر مملکت داریم
مارشال تیتو رهبر انقلاب یوگسلاوی بعداز چند سال دید کشورش پیشرفت که نمیکنه هیچ ،پسرفت هم داره ،ک گ ب بهش گفت جاسوس دارید در بدنه دولت ،،مارشال خیلی تحقیق وتفحس کرد ولی نتونست پیداکنه ،از ک گ ب خواهش کرد بگه جاسوس کیه ومشخص شد معاون خودش جاسوس بوده ،خلاصه که تحت فشار گفت از همان اول ماموریت داشتم ،افراد را در پست های تخصصی منصوب نکنم مثلا متخصص هسته ای رو شهردارمیگذاشتم ومتخصص شهر سازی رو رییس انرژی هسته ای واینطور شده که کشور همیشه پسرفت داره ودارای معضل مدیریتی و عقب ماندگی
انتحاب به جا و شایسته ای است
حضور سردار در وزارت راه سبب حیر و تغیر و تحول و بالندگی میباشد
سردار مردی ولایت مدار و جهادی و پر تلاشند
خدا پشت و پناه رهبر عزیزمون و سردار عزیزمون
سردار در طول خدمت در راهور لیاقت و کار بلدگی خودشو ثابت کرد وجودش در وزارت راه حتما و حتما مثمر ثمر حواهد بود خدا پشت و پناهش باشد
یعنی الان ایشون تخصص در حوزه هوا و ریل و دریا دارد؟ با تعهد اونجا ها را هم صبح به صبح به خط می کند!!
جالب اقای هادیان فر با این محاسن سفید وتجربه جنگ تازه معاون ی تازه کار شد.
فردی که یک متخصص کار بلد را پست وصمت تخصصی که در طول دوران خدمت کسب کرده ومفیدهم بوده بر میدارند به یک نظامی که تخصص نداره واگذار میکنند آنهم یک نفر بازنشسته
این وزارتخانه یک نیروی متخصص نداشت
به کجا چنین شتابان..؟
آقای بذرپاش فکری به حال سازمان بنادر بکند!!!
با گزینشی بررسی کنن بگن مدارک تحصیلی مال چه سالی است مشاهده بفرمایید مدر ک دانشگاهی ایشون چیست چرا مملکت شده پارتی بازی و باند بازی ایشون به هیچ وجه صلاحیت حتی معلم ابتدای ندارد چه برسه به این پست های قدر
پدر پارتی و باند بازی بسوزد
هیچ جای دنیا همچین انتصاباتی امکان پذیر نیست لازمه هرمدیریتی تجربه و تخصص اون کارهستش وقتی شخصی در کاری گمارده میشه و تخصص اون کار رانداره ضربه های جبران ناپذیری به کشور زده میشه که سالهاست همین روش ادامه داره تاسف میخورم که جوانهامون بیکار و بازنشسته ها میان تو پستهایی که تخصص ندارن مسولیت میگیرند
مملکت کلا بی صاحب شده و بی قانون
خفه شو.بدبخت
درود. هرشغل ومنصبی تخصص خودش را میخواهد.. اینهمه جوان با فکر وتحصیل کرده.. کشور ومردم نابود شد رفت..
با ما با ش تا همیشه پست و مقام خوبی داشته باشی حتا اگر اینکاره نباشیی بخدا راریم کجا میریم
بنظرم آقای دکتر بذر پاش باهوش و مسلط هستند و تصمیم درست گرفتن
باید همه هماهنگ باشند تا مواردی مثل چای دبش رخ ندهد
هزاران جوان متخصص وباسوادبیکار اما حقوق بگیران بازنشسته دهه 30 واقعن چقد کشو رعقبگردمیرود نارضایتی جامعه بیشتر ازفقراین انتصابات بیمعناست
همه قانونها فقط یخییه بیکسارامیگیرد درمورد این انتاصبهای فرسوده قانون هم نیست
خود وزیر مگرتخصص راه وشهرسازی داره،اصلا تخصص به چه کاری میاد.
مشکلات کشور حل که نمی شود بلکه بدتر هم می شود. کارها را به کاردان بسپارید.
معاونت حمل و نقل تخصصي ترين پست بخش حمل و نقل در دولت است .
متاسفانه اين انتصاب مايوس كننده و بدورن رعايت شايسته سالاري موجب مشكلات مضاعف مي باشد. چندين نفر متخصص متعهد و دكتراي حمل و نقل و اساتيد معظم در تراز مناسب براي اين پست مهم در كشور وجود دارند. امثال ... و ...
موضوع مهم اینه که جناب هادیان فر فثط تجربیاتی در حوزه ایمنی جاده ای دارد و کسی که در جایگاه معاونت قرار میگیرد باید سوابق .و اطلاعاتی در حوزه حمل و نقل و شقوق مختلف آن از جمله هوایی، دریایی، ریلی و جاده ای داشته باشد، و ایمنی جاده ها بخش کوچکی از حوزه جاده ای است!!!!!
اثر این تصمیم و انتصاب نابجا چند سال دیگر مشخص می شود!
در ایران چی سر جای خودشه که این باشه
جناب بذرپاش
بیشتر از یک ساله که انتظار میکشیم معاونین خودتان در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت ساخت و زیربناها و بنادر و کشتیرانی و ... رو تغییر بدید که در مملکت فاتحه خواندند حالا میای و عدل معاون حمل و نقل که انسانی دانشگاهی و عالم بود رو بر میداری !! حیف این مملکت که دست امثال تو سپرده شد . خاک بر سر نمایندگان حاضر در مجلس که بی کفایتهایی مثل تو و اون خاندوزی و وزیر ارتباطات و و همه دولت رو تاییدیه دادند
مملکت دست نظامیها افتاده
میزان پیشرفت هر مملکتی از توسعه حمل و نقلش مشخصه
ببین فرمون حمل و نقل دست کی بود دست کی افتاد.
و تو سازمان راهداری کیا مدیر حوزه حمل و نقل هستند.
حرف دروع یک بچه میفهمه ما آدم دزد نداشته باشیم یک آدم سالم میتوان با متخصصدر آن رشته مشورت کنه ولی آدم دزد فکر منافع شخصی خودش
با سلام
ضمن عرض تبریک به سردار هادیانفر، با توجه به رزومه، تجربه، تخصص، تحصیلات مرتبط اقای دکتر افندی زاده عزیز بهتر بود ایشان همچنان سکاندار معاونت حمل و نقل وزارت راه بودند، ولی اینچنین نشد. ان شاءالله گره ای از مشکلات مردم در زمینه جاده و حمل و نقل برای ایجاد ایمنی در برابر خطرها و تصادفات، باز گردد.
همه چیزخوب وعالی بود ممنون
سلام پروژه ناامید سازی،کاهش مشارکت مردم،از دست دادن سرمایه های اجتماعی،پروژه ای طراحی شده توسط دشمن که توسط عناصر داخلی در حال اجراست، جریان نفوذ قدرتمند تر از گذشته در حال جولان در وزارت راه است
مگر سردار هادیانفر تخصص یا مدرک کامپیوتر داشتند که پلیس فتا بودند؟ مگر میشود ۴۰ سال کار کرد و بازنشسته نشد؟