بازدید سایت : ۴۱۱۲۰

تصادفات درون شهری منجر به مرگ در کردستان ۴ درصد کاهش داشته است

تین نیوز | رئیس پلیس راهور کردستان از کاهش 4 درصدی تصادفات درون شهری منجر به مرگ در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته خبرداد.
 
سیدعارف قادرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان در سنندج گفت: براساس آمار پزشکی قانونی استان میزان تصادفات درون شهری منجر به مرگ در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته 4 درصد کاهش داشته است.
 
وی با اشاره به اینکه از اوایل امسال تا مردادماه میزان تلفات ناشی از تصادفات درون شهری در استان کاهش چشمگیری داشت، عنوان کرد: ولی متاسفانه در شهریورماه میزان تصادفات درون شهری منجر به مرگ در استان افزایش پیدا کرد.
 
وی اظهارداشت: برقراری و بهبود وضعیت انضباط و ایمنی ترافیکی در استان نیاز به همکاری و همراهی و تعامل اقشار مختلف مردم به ویژه اصحاب رسانه دارد.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان ادامه داد: قسمت اعظم موفقیت های پلیس راهور به تلاش ها و کار و فعالیت اهالی رسانه بر می گردد و عکس این مطلب هم صادق است.
 
قادرزاده با بیان اینکه سدمعبر و عدم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در سطح شهر از جمله مشکلات ترافیکی استان است، بیان کرد: بیشتر ترافیک موجود در سطح شهرهای استان به ویژه سنندج ناشی از تخلفاتی هم چون پارک دوبل و نامناسب در معابر و غیره که برای مردم به صورت عادت درآمده، است.
 
وی عنوان کرد: نبود پارکینگ ، داشتن معابری با عرض کم، وجود خودروهای دست فروش نیز از دیگر مشکلات ترافیکی سطح شهر سنندج است.
 
وی ادامه داد: ساماندهی دست فروشان و هم چنین خودروهایی که در سطح شهر اقدام به فروش کالا می کنند و همچنین ساماندهی مشاغل خدماتی در برخی نقاط منجر به بهبود وضعیت ترافیکی خواهد شد.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان اظهارداشت: متاسفانه برخی از مردم به صورت عمود خودروهای خود را در جلوی درب منازلشان متوقف می کنند که این امر باعث ایجاد مشکل در عبورومرور سایر افراد می شود.
 
قادرزادی بیان کرد: سیاست شورای عالی ترافیک کشور و نیروی انتظامی استفاده بیشتر از حمل و نقل عمومی  و ساماندهی آن در سطح کشور است.
 
وی به برنامه های پلیس راهوراستان درهفته نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود:تجلیل از نمونه های ترافیکی ،راه اندازی شهرک ترافیک در کانون شهید مطهری سنندج و حضور کارشناسان راهنمایی و رانندگی در مدارس سطح استان به منظور ارائه آموزش های عمومی به دانش آموزان از جمله برنامه های پلیس راهور استان در این هفته است.
 
وی عنوان کرد: برگزاری مسابقه اتومبیل رانی با همکاری هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان در سنندج، حضور همیاران پلیس در برنامه کودک شبکه استانی کردستان، برگزاری مسابقه دوچرخه سواری ویژه فرزندان کارکنان ناجا و برگزاری مانور شهری موتورسواران قانونمند از دیگر برنامه های پلیس راهنمایی و رانندگی استان در این هفته است.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کردستان اظهارداشت: در هفته نیروی انتظامی ترخیص وسایل نقلیه ای که به علت تخلف رانندگی توقیف شدند، تسهیل خواهد شد.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.