بازدید سایت : ۴۰۱۲۶

شناسایی شبکه انتقال جابجایی غیرقانونی زائران اربعین با مبالغ هنگفت و تخلفات رانندگی

اعضای این شبکه اقدام به دریافت مبالغ کلان کرده و در ازای آن زائران را در شرایط نا ایمن و غیرقانونی و به دور از نظارت پلیس راه به مرزها منتقل کرده بود.

شناسایی شبکه انتقال جابجایی غیرقانونی زائران اربعین با مبالغ هنگفت و تخلفات رانندگی
تین نیوز

رئیس پلیس راهور فراجا از انهدام شبکه ای که با دریافت مبالغ هنگفت اقدام به انتقال غیرقانونی مسافران و زائران اربعین به مرزها کرده بود خبر داد و گفت: اعضای این شبکه اقدام به دریافت مبالغ کلان کرده و در ازای آن زائران را در شرایط نا ایمن و غیرقانونی و به دور از نظارت پلیس راه به مرزها منتقل کرده بود. همچنین این اقدام سبب کمبود اتوبوس و افزایش قیمت بلیت آن در برخی از ساعات نیز شده بود

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سردار سید تیمور حسینی در این باره گفت: به دنبال دریافت گزارش های متعدد از سوی زائران اربعین مبنی بر افزایش بی رویه ی قیمت بلیت اتوبوس و اختلال در حمل و نقل عمومی در مسیرهای منتهی به مرزها، پلیس راهور تحقیقات گسترده ای را در این خصوص آغاز کرد که نتایج این تحقیقات نشان داد که برخی رانندگان متخلف با همکاری یکدیگر اقدام به دور زدن قوانین کرده و مسافران را از ترمینال های شهری مستقیماً به مرزها منتقل کرده اند.

حسینی ادامه داد: این اقدام علاوه بر تحمیل هزینه های اضافی بر مسافران، باعث ایجاد اختلال در سیستم حمل ونقل عمومی و افزایش ترافیک در مسیرهای مرزی نیز شده بود. علاوه بر اینکه در بررسی های پلیس مشخص شد که این رانندگان برای دور ماندن از چشم پلیس از مسیرهای غیراستاندارد و بعضا با تخلفات متعدد رانندگی، مسافران را جابجا کرده اند.

وی که برای بازدید از پایانه های مرزی اربعین به ایلام و خوزستان سفر کرده، ادامه داد: در همین راستا نیز چند راننده متخلف که با همدستی یکدیگر چنین تخلفی را مرتکب و این شبکه را ایجادکرده بودند، شناسایی شده و با آنان برخوردهای قانونی لازم صورت گرفت.

به گفته رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا پلیس راهور با جدیت با این تخلفات برخورد خواهد کرد و اجازه نخواهد داد عده ای سودجو از مشکلات مردم سوءاستفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه پلیس راهور اجازه به خطر انداختن جان مسافران و زائران را به افراد سودجو و فرصت طلب نخواهد داد، اضافه کرد: در همین راستا، پلیس راهور اقدامات مختلفی از جمله افزایش گشت های نظارتی در ترمینال ها، ایجاد ایست و بازرسی های متعدد در مسیرهای منتهی به مرزها و همکاری با دستگاه های قضایی برای برخورد قانونی با متخلفان را در دستور کار قرار داده است. از زائران و مردم نیز می خواهیم که در صورت مشاهده ی هرگونه تخلف در این زمینه، مراتب را به سامانه های ارتباطی پلیس اطلاع دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.