بازدید سایت : ۳۴۶۰۵

وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مشهد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

وضعیت ترافیکی محورهای منتهی به مشهد
تین نیوز |

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی  درباره آخرین وضعیت تردد در محورهای شمالی کشور گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده کلارک وجود دارد.

وی با بیان اینکه ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره 17 تا تونل شماره 18 و حدفاصل تونل البرز تا انتهای آزادراه وجود دارد، افزود: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – رشت حدفاصل حلیمه جان تا امامزاده هاشم و محدوده پارک جنگلی سراوان، ترافیک سنگین به صورت مقطعی در محور قدیم قزوین – رشت حدفاصل کندلات تا امامزاده هاشم و ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های لاسم، شاهاندشت ، وانا و سه راهی چلاو ایجاد شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در محور فیروزکوه مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است، ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت ترافیکی محورهای منهتی به مشهد نیز گفت: به علت تعدد جاده های منتهی به خراسان رضوی و ظرفیت بالای این جاده ها تا این لحظه مشکل ترافیکی وجود نداشته است

وی این را هم اضافه کرد: تنها در داخل شهر مشهد محدودیت های ترافیکی برای تردد زائران در نظر گرفته شده است.

شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه ساوه – تهران حدفاصل اورین تا نسیم شهر و ترافیک نیمه سنگین در محور تهران – پاکدشت محدوده خاورشهر وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: رانندگان و مسافران می توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.