بازدید سایت : ۵۶۱۵۹

فعلا تصمیمی برای توقف شماره‌گذاری خودروها نداریم

تین نیوز | فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت اتوبوس‌های اسکانیا گفت: فعلا تصمیمی برای توقف شماره‌گذاری خودروها نداریم اما باید کارخانه سازنده نسبت به رفع نقص اتوبوس‌ها اقدام کند.
 
 ‌سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه همایش معاونان اجتماعی نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی در مورد نرخ بنزین خودروهای نیروی انتظامی گفت: در گذشته نیز زمانی که بنزین از 100 تومان به 400 تومان تغییر قیمت داد، وزارت نفت با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح کارت سوختی به کلیه خودروهای نظامی ارائه کرد و این مسئله رفع شد.
 
وی با اشاره به قول‌های معاونت برنامه‌ریزی گفت: ما خواهان تک نرخی شدن سوخت خودروهای نیروهای مسلح بودیم که اگر این نرخ آزاد باشد بهتر است به شرطی که منابع تامین شود و در بودجه آثار آن جبران شود.
 
فرمانده نیروی انتظامی همچنین در مورد آخرین وضعیت اسکانیا و توقف شماره‌گذاری این خودرو گفت: فعلا تصمیمی برای توقف شماره‌گذاری خودروها نداریم اما باید کارخانه سازنده اسکانیا نسبت به رفع نقص اتوبوس‌ها اقدام کند و یا اگر رانندگان تغییراتی در سیستم خودرو بوجود آورند در معاینه فنی نسبت به این تغییرات حساسیت ویژه‌ای در نظر گرفته شود، اما در کشور ما معاینه فنی به سامان نیست و حتی برخی از شهرها ابزار و مرکز معاینه نیز ندارند.
 
وی با بیان اینکه توقف شماره‌گذاری آثار ناگواری دارد، گفت: از زور باید منطقی استفاده شود و مصلحت جامعه را نیز در نظر گرفت.
 
فرمانده نیروی انتظامی در مورد درخواست روز گذشته شورای شهر نیز گفت: درخواست کنندگان توقف شماره‌گذاری اسکانیا در کشور زیاد هستند و این در حالیست که افرادی که موافق این عمل نیستند نیز تعداد قابل ملاحظه‌ای هستند لذا اجازه دهید کار در مسیر قانونی خود طی شود.
 
احمدی‌مقدم با بیان اینکه در حال حاضر با وارد شدن تمامی افراد و مسئولان به مساله اسکانیا موضوع پیچیده‌تر شده است گفت: البته برخی مصاحبه‌ها تولیدکنندگان را امیدوار می‌کند که مساله رفع نقص را پشت گوش بیاندازند.
 
فرمانده نیروی انتظامی در مورد طرح عفاف و حجاب و طرح دریا گفت: طرح‌ها باید به روز رسانی شود چرا که جامعه ایران در مسیر رشد و ارتقای فرهنگ قدم برمی‌دارد.
 
وی با بیان اینکه سال قبل به دلیل عدم تخصیص اعتبار برای طرح دریا نتوانستیم نسبت به جذب افراد در کنترل مسائل انتظامی و اخلاقی اقدام کنیم، گفت: این مسئله تنها مربوط به نیروی انتظامی نبود بلکه حتی نتوانستند غریق نجات جذب کنند و آمار غرق شدن در آب افزایش یافت، اما در حال حاضر جلسات زیادی در وزارت کشور در مورد ارتقا و تقویت طرح‌ها برگزار شده است و امیدواریم با روش بهتر این طرح ادامه یابد اما کنترل و برخورد با هنجارشکنان،‌ گروه فساد و ترویج دهندگان یک رفتار زشت جدی خواهد بود.
 
به گفته احمدی‌مقدم در بحث عفاف و حجاب اکثر افراد همکاری کرده اما بعضا برخی افراد با رفتار هنجارشکنانه خود اصرار می‌کنند که با این افراد برخورد می‌شود.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.