بازدید سایت : ۳۵۰۴۷

پروازهای فرودگاه کرمانشاه به ۴۶ پرواز در هفته رسید

مدیرکل فرودگاه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی کرمانشاه با اشاره به افزایش پروازهای این فرودگاه به ۴۶ پرواز در هفته گفت: از امروز پرواز در مسیر کرمانشاه_قشم و بالعکس برقرار شده است.

پروازهای فرودگاه کرمانشاه به ۴۶ پرواز در هفته رسید
تین نیوز

مجتبی بیاتی از برقراری مجدد پرواز در مسیر کرمانشاه -قشم و بالعکس خبر داد و اظهار کرد: همزمان با انجام پروژه بهسازی باند و عوامل پروازی با پیگیری های انجام شده شاهد برقراری مجدد چهار پرواز در مسیر کرمانشاه_قشم و بالعکس از امروز بیست ویکم خرداد در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته در فرودگاه کرمانشاه خواهیم بود.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، بیاتی با اشاره به افزایش پروازهای این فرودگاه به ۴۶ پرواز در هفته، افزود: پرواز هفتگی به مقاصد تهران، مشهد مقدس، قشم و عسلویه انجام می شود.

مدیرکل فرودگاه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به هدف گذاری انجام شده، به زودی شاهد برقراری پرواز در مسیرهای جدید و افزایش پروازهای برنامه ای هفتگی در این فرودگاه خواهیم بود.

به گزارش ایمنا، فرودگاه کرمانشاه که به عنوان هاب غرب کشور بود و در ایام دفاع مقدس برای پشتیبانی نیروهای مسلح نقش مهمی را ایفا می کرد و از طرفی در بحران های همچون زلزله سرپل ذهاب به عنوان پل ارتباطی و لجستیکی بود و صدها پرواز در طول هفته در آن نشست و برخاست می کرد به دلیل عدم رسیدگی و ترمیم از روزهای پرفروغ خود بسیار فرا گرفت که اکنون چند ماهی است که باند فرودگاه در حال بازسازی کامل است و به زودی به روزهای اوج خود باز خواهد گشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.