بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

مسدود شدن برخی مسیر‌ها براثر بارش در کرمان

برخی مسیر‌ها براثر بارش در کرمان مسدود شده است.

مسدود شدن برخی مسیر‌ها براثر بارش در کرمان
تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت: بر اساس بارندگی‌های شب گذشته و صبح امروز برخی مسیر‌های اصلی و فرعی استان مسدود شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  احسان عراقی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت: در محور بردسیر به سیرجان گردنه کوه پنج؛ رانشه‌ها ریزش کرده بودند که با کمک راهداران این منطقه، این موضوع حل و هم اکنون این مسیر بازگشایی شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت: آب نما منطقه ارزوئیه به سمت چیل آباد و ارزوئیه به سمت حاجی آباد به علت طغیان رودخانه آب دار شده‌اند و این محور‌ها تا پایین آمدن سطح رودخانه مسدود خواهند بود و به جزء این مسیرها، سایر محور‌ها در استان کرمان باز است.

وی افزود: آب نما منطقه ارزوئیه به سمت چیل آباد و ارزوئیه به سمت حاجی آباد به علت طغیان رودخانه آب دار شده‌اند و این محور‌ها تا پایین آمدن سطح رودخانه مسدود خواهند بود و به جزء این مسیرها، سایر محور‌ها در استان کرمان باز است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شمال استان کرمان گفت: با توجه به اینکه از یک هفته قبل دیواره‌های پل‌های محور‌های مواصلاتی استان را تعمیر و همچنین لایروبی شده‌اند لذا در حال حاضر پل‌های استان هیچ مشکلی ندارند.

وی بیان کرد: آب از ساعت شش و نیم صبح امروز در همه روخانه‌های استان کرمان جاری  شده، اما طغیان رودخانه‌ای را تا این لحظه گزارش نشده است.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.