بازدید سایت : ۴۳۸۳۹

پرواز کرمان دبی از ۱۹ شهریور برقرار می شود

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از برقراری پروازهای فلای دبی از ۱۹ شهریورماه سال جاری در روزهای دوشنبه و پنجشنبه با ورود و خروج به ترتیب در ساعات ۱۳:۵۵ و ۱۴:۵۵ در فرودگاه بین المللی این استان خبر داد.

پرواز کرمان دبی از ۱۹ شهریور برقرار می شود
تین نیوز

مدیرکل فرودگاه های استان کرمان از برقراری پروازهای فلای دبی از ۱۹ شهریورماه سال جاری در روزهای دوشنبه و پنجشنبه با ورود و خروج به ترتیب در ساعات ۱۳:۵۵ و ۱۴:۵۵ در فرودگاه بین المللی این استان خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرودگاه های کرمان، علی جزینی زاده در نشست هماهنگی برقراری پروازهای دبی کرمان دبی بر همکاری تمام ارگان های مستقر در فرودگاه کرمان برای انجام ایمن، به موقع و مستمر پروازهای فلای دبی و افتتاح دفتر این شرکت به لحاظ زیرساخت های مورد نظر تاکید کرد.

جزینی زاده همچنین از حمایت های استاندار و شهباز حسن پور نماینده مردم کرمان و راور در این ارتباط و از حضور این شرکت در فرودگاه بین المللی کرمان تقدیر کرد.

نشست هماهنگی برقراری پروازهای دبی کرمان دبی

مدیر دفتر منطقه ای شرکت فلای دبی نیز با اشاره به موقعیت مناسب فرودگاه بین المللی کرمان از موافقت مدیریت اماراتی آن شرکت برای حضور در فرودگاه بین المللی کرمان گفت و افزود: به زودی دفاتر شرکت هواپیمایی فلای دبی در جزیزه کیش و کرمان افتتاح می شود و به طور رسمی فعالیت عرضه خدمات هوایی به مسافران انجام خواهد داشت.

میلاد خانی با اشاره به ارتباط و قرارداد این شرکت با بیش از ۲۰ شرکت هواپیمایی تصریح کرد: با برقراری این پرواز از دبی به کرمان و بالعکس عملا کرمان به ۱۱۰ کشور جهان ارتباط خواهد یافت و گسترش فعالیت ها در حوزه های آموزشی، صنعتی، تجاری، اقتصادی، فرهنگی، توریستی، گردشگری و سیاسی را در فرودگاه و این استان شاهد خواهیم بود.

وی از برنامه ریزی سفر کارگروه ناوبری و امنیتی طی روزهای آینده به منظور بررسی فعالیت های مرتبط از امارات به کرمان برای انجام مقدمات آغاز پروازها خبر داد.

نشست هماهنگی برقراری پروازهای دبی کرمان دبی1

نشست هماهنگی برقراری پروازهای دبی کرمان دبی با حضور نماینده منطقه ای شرکت هواپیمایی فلای دبی، معاون اداره کل گمرکات، معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، نمایندگان شرکت خدمات هوایی سامان، نماینده وزارت امور خارجه، گذرنامه ناجا، پلیس فرودگاه ها و معاونان اداره کل فرودگاه های استان کرمان برگزار شد.

فلای دبی (Flydubai) شرکت هواپیمایی ارزان قیمت اماراتی است، که دفتر مرکزی آن در ترمینال شماره ۲ فرودگاه بین المللی دبی، مستقر است.

شرکت فلای دبی در سال ۲۰۰۸ توسط دولت مرکزی دبی راه اندازی شد و در حال حاضر دارای ناوگانی از ۴۸ فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ است که روزانه به ۹۴ فرودگاه در سراسر جهان، پروازهای مستقیم دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.