بازدید سایت : ۴۴۹۷۹

خوزستان دومین استان مسافرپذیر کشور شناخته شد

خوزستان دومین استان مسافرپذیر کشور شناخته شد

تین نیوز | مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان از کسب رتبه دوم مسافر پذیری استان خبر داد.
 
افشین حیدری عصر امروز در نشست ستاد هماهنگی و ساماندهی خدمات سفر اظهار کرد: کسب  رتبه دوم مسافرپذیری در استان های کشور یک فرصت خوب برای استان است تا با هم افزایی و برنامه‌ریزی مدون از این ظرفیت و موقعیت پیش آمده نهایت استفاده را ببریم.
 
وی افزود: این ستاد متفاوت با سال گذشته است و در طول سال فعالیت می‌کند و تقویم فعالیت های اجرایی و تشکیل جلسات ستاد و کارگروه های آن با هماهنگی معاون عمرانی استاندار خوزستان تدوین می شود.
 
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: هدف از تشکیل این ستاد شناسایی مشکلات، رفع موانع و ایجاد شرایط برای گردشگر درون استان و گردشگران سایر مناطق کشور است که به خوزستان وارد می شوند و از اعضای ستاد انتظار همکاری داریم.
 
حیدری اضافه کرد: امسال ارزیابی همه استان‌ها متفاوت است و صورت جلسات کمیته‌ها در تهران ارزیابی می‌شود و بنابراین اهمیت کمیته‌ها و تشکیل جلسات ستاد برای همه روشن است.
 
دبیرستاد هماهنگی خدمات سفر خوزستان بیان این که این ستاد 9 کمیته دارد که در هر کمیته چند سازمان با محوریت یک نهاد عضویت دارند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان عنوان کرد: خوزستان توانمندی های بسیاری در عرصه گردشگری دارد و می‌تواند با همکاری تمام سازمان ها به قطب گردشگری کشور تبدیل شود که این آرزوی دور از دسترسی نیست.
 
وی ادامه داد: ظرفیت‌ها و جاذبه‌های گردشگری به ما این امکان را می دهد تا اقتصاد استان را برپایه گردشگری بنا کنیم و مشکل اشتغال را با توسل به جذب توریست و خدماتی که به وی می دهیم تا حدود زیادی حل کنیم.
 
حیدری با اشاره به ارزش افزوده بالای صنعت گردشگری در جهان و اهمیت آن در اقتصاد کشورها عنوان کرد: صنعت گردشگری در خورستان با همه تلاش ها هنور آنچنان که باید جا نیفتاده است و برای رسیدن به وضعیت مطلوب نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها هستیم.
 
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی استان  اضافه کرد: بیش از 1300 میلیارد تومان اعتبار به بخش گردشگری خوزستان اختصاص داده شد

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.