بازدید سایت : ۳۱۴۹۴

سهم ۲۶ درصدی راه آهن یزد از حمل ونقل بار شبکه ریلی

مدیرکل راه آهن یزد از سهم ۲۶ درصدی این اداره کل از حمل ونقل بار شبکه ریلی خبر داد.

سهم ۲۶ درصدی راه آهن یزد از حمل ونقل بار شبکه ریلی
تین نیوز

مدیرکل راه آهن یزد از سهم ۲۶ درصدی این اداره کل از حمل ونقل بار شبکه ریلی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از راه آهن، جلسه هم جواری منطقه ریلی یزد باهدف افزایش سطح تعاملات بین مناطق پرفعالیت بار به منظور بهبود شاخص های حمل و نقل بار از جمله ارتقای ایمنی، افزایش سرعت بازرگانی و همچنین افزایش بهره وری برگزار شد.

در این جلسه، محمدهادی ضیایی مهر، عضو هیئت مدیره راه آهن و سرپرست معاونت بازرگانی و بهره برداری، با تبیین آخرین اقدامات و برنامه های راه آهن برای بهبود شاخص های حمل و نقل ریلی از جمله حمل ونقل بار، گفت: بالغ بر ۶۵ درصد حمل ونقل بار شبکه ریلی توسط مناطق یزد، شرق، هرمزگان. اصفهان و کرمان صورت می گیرد و رفع گلوگاه های مختلف حمل ونقل بار و افزایش سطح تعاملات هم جواری بین این مناطق برای تردد روان و ایمن قطارها می تواند سهم به سزایی در ارتقا شاخص های حمل ونقل بار ریلی کشور از جمله تناژ بارگیری، تن کیلومتر، ارتقا ایمنی، افزایش بهره وری و همچنین افزایش سرعت بازرگانی داشته باشد.

ضیایی مهر ضمن تشکر از زحمات و تلاش های بی وقفه و شبانه روزی مدیران و کارکنان راه آهن افزود: باتوجه به محدودیت منابع مالی، می بایست از زیرساخت ها، ناوگان و منابع انسانی موجود استفاده بهینه به عمل آید تا بتوانیم در ایام باقیمانده سال برنامه ابلاغی راه آهن در بخش حمل ونقل بار را محقق کنیم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به سهم بالای تردد قطارها در مناطق پر فعالیت بار، ایجاد کوچک ترین گلوگاه به ویژه در مناطق مرزی می تواند تأثیر نامطلوبی بر عملکرد کل شبکه ریلی داشته باشد؛ بنابراین مدیران کل ادارات مناطق و مدیران ادارات کل ستادی ذی ربط می بایستی با مراقبت های لازم و نظارت و پیگیری های مستمر نسبت به تردد روان و ایمن قطارها به ویژه در مرز مناطق اهتمام ورزند.

حسین معصومی مدیرکل راه آهن یزد نیز ضمن خوش آمد گویی به میهمانان، با ارائه گزارش عملکرد منطقه یزد به سهم ۲۶ درصدی این اداره کل از حمل ونقل بار شبکه ریلی اشاره کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.