بازدید سایت : ۱۳۰۸۰۴

بازگشایی محور ریلی جنوب / ۸۵۰ مسافر به وسیله اتوبوس جابجا شدند

بازگشایی محور ریلی جنوب / ۸۵۰ مسافر به وسیله اتوبوس جابجا شدند
|

تین نیوز | محور ریلی جنوب که شب گذشته در محدوده شهر دورود مسدود شده بود در کمتر از 12 ساعت بازگشایی شد.
 
به دنبال خروج یک قطار باری از ریل در نزدیکی شهر دورود طی شب گذشته نیروهای فنی راه آهن برای بازگشایی خط وارد عمل شدند که در نهایت صبح امروز این محور ریلی بازگشایی شد.
 
رضا آریایی مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان در این رابطه گفت: شب گذشته حوالی ساعت 11 فرماندار دورود خبر خروج 6 واگن قطار باری از ریل را به این مدیریت اعلام کرد.
 
وی ادامه داد: با توجه به اینکه برخی قطارهای مسافربری شب به ایستگاه دورود می رسیدند به منظور جلوگیری از معطلی مسافران درخواست اعزام اتوبوس به دورود ارائه شد.
 
آریایی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته برای اعزام اتوبوس از شهرستان بروجرد گفت: در این راستا 30 دستگاه اتوبوس به محل اعزام و مسافران قطار اول جابجا شدند.
 
مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان افزود: همچنین با توجه به درخواست اداره کل راه آهن برای اعزام ماشین آلات سنگین برای بازسازی خط هماهنگی های لازم با اداره کل راه و شهرسازی برای انتقال تجهیزات صورت گرفت.
 
آریایی با بیان اینکه صبح امروز این محور ریلی بازگشایی شد و بیان داشت: تا زمان بازگشایی این محور ریلی 850 مسافر قطار اول به وسیله اتوبوس منتقل شد.
 
وی با بیان اینکه به طور معمول در این محور شبانه چهار قطار حرکت می کنند بیان داشت: مابقی قطارها در ایستگاه دورود متوقف و پس از بازگشایی محور طی صبح امروز به مسیر خود ادامه دادند.
 
حسن رحمانی مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان نیز در این رابطه گفت: شب گذشته 22 دستگاه اتوبوس برای انتقال 850 مسافر به شهرستان دورود اعزام کردیم تا مسافران قطار اول متوقف شده را منتقل کنند.
 
وی با اشاره به اعزام 15 دستگاه اتوبوس برای انتقال مسافران قطار دوم ادامه داد: خوشبختانه با بازگشایی سریع این خط مسافران از همان مسیر ریلی به وسیله قطار به راه خود ادامه دادند و 15 دستگاه اتوبوس اعزام نیز صبح برگشتند.

ارسال نظر
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • مرتضی

    متاسفانه این پنجمین سانحه در این محور از ابتدای سال تا کنون میباشد که چهارتای ان حدفاصل دورود اندیمشک بوده و باعثمعطلی هزاران مسافر شده است. دوتا از این سانحه ها مربوط به قطار مسافری و مابقی مربوط به قطار باری بوده که به لطف خدا تلفات جانی نداشته است. دلیل این سوانح همه فرسودگی خط جنوب میباشد کی راه اهن میخواد اقدام به بازسازی این محور کند هنوز تراورس این محور فلزیه و ریلش قدیمی از نوع یو۳۳بابا بارسازیش کنید قبل اینکه سانحه بدتر اتفاق نیفته

  • hossein

    با سلام اهااا!!! پس اتوبوس ریلی که میگن اینه! به این ایده خلاقانه استفاده از اتوبوس ریلی تبریک میگوییم ان شائالله شاهد موفقیتهای روز افزون تیم مدیریتی جدید راه آهن باشیم فکر کنم با ۲ تا حادثه دیگه چوب خط آقایان پر شود!

  • کامبیز شایعه

    جز ییات حادثه چی بوده کسی خبر نداره میگن واگن های باری رفتن ته دره راسته!متاسفانه هیچ کس اطلاع رسانی نمی کنه درست برای همین بازار شایعات داغه