◄ حواشی سانحه ریلی ایستگاه کرج
مدیران شرکت راه آهن با کتمان سوانح ریلی و ممنوعیت اطلاع رسانی درباره آنها، اشتباه بزرگی مرتکب می شوند.
به دنبال انتشار خبر وقوع یک حادثه ریلی در ایستگاه کرج در شبکه های اجتماعی، یک کانال تلگرامی ریلی نوشته است که بر اساس شنیده ها، مقامات دولتی حاضر در محل سانحه، با بررسی گوشی های تلفن همراه افراد، بر رسانه ای نشدن سانحه ریلی مذکور تاکید کرده اند.
گزارش پربازدید امروز را بخوانید:
مسافران ایستگاه مترو پرند و ارم سبز درد مشترک دارند!
به گزارش تین نیوز، گرچه این کانال تلگرامی بر عدم قطعیت این موضوع تاکید و اعلام کرده که این موضوع درحد شنیده ها مطرح است اما در صورت صحت، مطمئنا راهکار مناسبی برای جلوگیری از تکرار حوادث نیست.
بیشتر بخوانید:
◄ خسارت شدید واژگونی واگن قطار حامل گندم در ایستگاه کرج
در همین زمینه یک کارشناس ریلی به خبرنگار ما گفت: مدیران شرکت راه آهن با کتمان سوانح ریلی و ممنوعیت اطلاع رسانی درباره آنها، اشتباه بزرگی مرتکب می شوند.
وی گفت: اولا کتمان سوانح عملا غیر ممکن است و اخبار بالاخره در رسانه های مختلف رسوخ می کند و راه آهن با هر سانحه جدید بیش از پیش زیر سوال می رود.
این کارشناس افزود: ثانیا انتشار اخبار سوانح ریلی می تواند موجب تخصیص بودجه برای اصلاح زیر ساخت ها و ترمیم نقاط سانحه خیز شود.
قابل ذکر است در شبکه های اجتماعی عنوان شده که روز ششم آبان ماه 1402 فرار جرثقیل ریل گذاری به خط سیلو ایستگاه کرج منجر به برخورد شدید با واگن مسقف شرکت توکا و تراک موبیل شده است.
سردبیر عزیز ماشین ریس ایستگاه یاتاقان زد حتما این امر به مدیریت دکتر صالحی ارتباط دارد باید تیتر بشه
به نظر شما فرار جرثقیل ۱۲۰ تنی راه آهن ، برابر با یاتاقان زدن ماشین است و بی ارتباط به مدیریت راه آهن.
الحق یا خیلی جاهلی به امورات راه آهن ، یا خودت رو به جهل زدی و یا اینکه پولی چیزی وعده ای بهت دادن .
کافر همه را به کیش خود داند بهتره ببندی اونجات رو...... اما سانحه حماقت ویاوه سرایی شما خیلی تابلو شده جرثقیل یا سوانح امشابه امری بدیهی در سیر و حرکته این انگار بگیم اصلا نباید تو جاده ها تصادف اتومبیل اتفاق بیفته اما ..... دکتر صالحی باید جلوی عوامل عمدی که توسط باند قبلی مدیریتی راه آهن و عوامل بوقچی شو ن مثل امثال تو ایجاد میشه رو جلوگیری کنه این باند همه کار اعم از سانحه عمدی و.... برای بقا... انجام میده نقش حراست و سازمانهای اطلاعاتی در اینجا پررنگ است
وقتی گفته میشه اطرافیان مدیرعامل خام هستن دلیلش همینه.
شخصی با نام مستعار سعید اومده و سانحه ای با خسارت چند میلیارد تومانی مستقیم و غیرمستقیم رو تشبیه کرده به یاتاقان زدن یه ماشین سواری.
خب ! جان مردم و سرمایه های بیت المال رو دست شما دادند که امانتدارشون باشی. بعد با این سطح تحلیل و مسخره بازی داری امانتداری می کنی؟
آقایی که میگی کافر همه را به کیش خود می پندارد
یا از راه آهن هیچ اطلاعی نداری یا خیلی خیلی مغرضی
فرار قطار در راه آهن یک موضوع بسیار مهم و برابر با بدترین حوادث است به شکلی که ابر سانحه تاریخ راه آهن های دنیا ، بر اثر فرار قطار از ایستگاه ابومسلم خراسان روی داد که منتج به خسارات بیشمار شد
چه کسی عمدا میاد قطار یا جرثقیل رو فراری بده اینا همه شون مسول داره و اونا خودشون بیچاره میشن
اینکه به نظر شما مدیریت فعلی مدتهاست ناتوان است از کاهش حوادث ، فقط نتیجه اتفاقات عمدی هست و مدیریت ایشون بی تاثیر هست
چه برخی خوششان بیاید و چه برخی خوششان نیاید نمی توان از بی کفایتی و بی لیاقتی آقای دکتر صالحی چشم پوشی کرد
کتمان سوانح ریلی هم جنایتی است مثل ترورهای منافقین در دهه 60.
اونها با بمب گذاری آدم می کشتند، اینها با تظاهر به دینداری و انقلابی گری (به دروغ)، زمینه سازی مرگ انسانها را در سوانح آتی انجام میدهند.
احسنت منم موافقم باید عوامل نفوذی و باند مافیایی باقی مانده از دوره دولت تزویر و دروغ برخورد و پاکسازی مدیران و معاونین که در حال ساختن سانحه برای خراب کردن دکتر صالحی هستند شروع بشه عوامل باند پورسید آقایی باید پاکسازی بشن
از کجا معلوم خود صالحی نفوذی نیست ؟
عملکرد ایشون و مدیریت ایشون فارغ از رفتار گذشتگان، اصلا قابل پذیرش نیست .
نه در طی دو سال شفافیتی حکم فرما شده
نه وضعیت کشنده ها بهتر شده که خیلی بدتر شده
و نه بی عدالتی کمتر شده
و نه حتی رفاهیات و رسیدگی ها بهتر شده
حتی ارتباط ایشون و رفقاشون با کارکنان زیر مجموعه، اصلا قابل دفاع نیست .
اینکه ایشون کسر شأن شون هست با کارکنان خودش ارتباط داشته باشه به باند تزویر و دروغ مرتبط هست
لطفاً بدون هر گونه حب و بغضی ، عملکرد ایشون رو نه با آمارها ، بلکه در میدان سنجش مقدماتی هم بکنید کارکرد مشعشع ایشون چشمها رو کور می کنه
اتفاقا کارشناسان ریلی عقیده دارند عامل اصلی رشد سوانح ریلی همین آقای میعاد صالحی هست. ایشان شخصی پرادعا و بی سواد در حوزه ریلی است و متاسفانه با تکرار کلماتی مثل مافیا و نفوذی و ...، در حال نابودسازی دستاوردهای یک قرن تلاش کارگران شریف راه آهن کشور است.
انشالله بزودی ببینیم که میعادصالحی برکنار شده و عقلانیت به راه آهن برگشته است.
درود به تین نیوز.
با وجود احتمال برخورد شدید با کسانی که اطلاعات سوانح ریلی را به بیرون درز می دهند، تین نیوز دارد پایمردی می کند و برای حفظ جان مردم اطلاعات و اخبار حوادث ریلی را منتشر می کند.
ان شاء الله به زودی جشن بزرگ اخراج مدیران نالایق فعلی را خواهیم گرفت و امنیت و آرامش و رشد به راه آهن باز خواهد گشت.
خودشون کامنت میدن
شما الان اینقدر جوگیر نشو تو شلوغی!!
افصار سوانح را باید با تدبیر کشید و الا این.. تمام به مدیران راه آهن اردنگی تاریخی خواهد زد
دوست عزیز! شما فعلا تدبیر را بیخیال شو
و "افسار" بنویس بجای "افصار"
مرزهای وقاحت رو دور بری های آقای دکتر میعاد خان صالحی ، کیلومترها جابجا کردن
جرثقیل ۱۲۰ تنی راه آهن فرار کرده موجب خسارت شدید شده، اجازه انتشارش ندادن ، پاسخگو نیستن اما ادعای شفافیت هم دارن
همه ی این اتفاقات ، براشون برابر با یاتاقان زدن یک ماشین هست
نون بازوت رو بخور
باید چه اتفاقی بیفته مسولیت بفهمند راه آهن بی صاحبه
فردا در مراسم افتتاح راه آهن کردستان چی نمایشی بازی این آقای میعاد خان
افتتاح راه اهن کردستان دستاورد بسیار ارزشمندی برای مردم و کشور است. فقط یک فرد بدون حمیت و تعصب ایرانی ممکن است تلاش کند تا این مهم کمرنگ جلوه داده شود
این آقای دکتر صالحی ، انصافا بازیگری رو خیلی خوب بلده ، هر چی تو بازیگری مارلون براندو هست تو مدیریت افتضاح است .
تو افتتاح راه آهن کردستان ، چی عکس و فیلمی بگیره
/b>
دکتر صالحی انسان با سواد و شریفی هستن اینقدر راحت قضاوت نکنید لطفا شما حتی نمیدونید که وزن جرثقيل۱۲۰ تنی ، ۱۲۰ تن نیست ظرفیت باربرداری ۱۲۰ تن را دارد . التماس تفکر
جناب احسان خان ط
این حقیر جزو کارکنان عملیاتی راه آهن هستم که حتی با همین جرثقیل ها کار هم کرده ام و هیج جا نگفته ام که وزن جرثقیل ۱۲۰ تن هست این جرثقیل ها از مدل جرثقیل های است که سنگین ترین ماشین آلات ریلی که لکوموتیوهای ۱۲۰ تنی جی ام هست رو می تونن به تنهایی و به صورت یک جا از زمین بلند کنند برای همین جزو گرون قیمت ترین جرثقیل های راه آهن هست
موضوع دیگر بحث فرار هست فرار یک وسیله نقلیه ریلی ، حتی اگر درزین باشه خیلی خطرناک و خسارت بار است و نشون دهنده بی مقالاتی شدید در مدیریت راه آهن است پس لطفاً به جای کنایه های کوته بینانه ، باید فکری برای کاهش سوانح کرد
التماس تفکر هم برای خودت بفرمایید
شریف بودن نتیجه اش می شود که شخص مغرورانه رفتار نکند نتیجه باسوادی هم این می شود که از شخص کارآمدی و حل مشکلات مشاهده می شود
الان از مدیریت آقای صالحی و رفتار ایشان نه کارآمدی در کاهش سوانح و دیگر مشکلات مشاهده می شود و نه ارتباط خالصانه و به دور از تفرعن .
اما تا دلتان بخواهد وقت برای اینستاگرام بازی دارند
خلاصه منتقدان همه احمق نادان نفهم ، ولی این روش مدیریتی ایشان به ترکستان ختم می شود و سرخوردگی طرفداران افراطی
آقا صالحی الان سواره
از شماها هم هیچ کاری ساخته نیست
پس بی خود سر و صدا نکنن
سلام اگر یک خط ریل راه آهن کرج به خط اهن در فرودگاه امام با خط تهران تهران همدان وصل بشود چه امکاناتی برای خطوط دیگر کشور پدید می اید
الان مشکل خبر یاخبرندادن به بیرون؟؟؟ هرچی هس یجوری ماست مالی میشه دیگه اییییی مثله بقیه موارد هیچ کس نمیشنوه حتی اگه خودت بکشی